אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קסטרו מרעננת את חנויות דיווה צילום: צביקה טישלר

קסטרו מרעננת את חנויות דיווה

בכוונת קסטרו להכניס לחנויות אביזרים נוספים כמו צעיפים, תיקים, חגורות, כדי להעלות את המכירות למ"ר של החנויות

12.03.2009, 10:15 | גלי ברגר

קסטרו מרעננת את תמהיל חנויות רשת דיווה (diva) בתקווה לעצור את ההפסדים ולהפוך אותה לרווחית, כך נודע ל"כלכליסט".

רשת דיווה מונה 24 חנויות, שמוכרות בעיקר תכשיטים ואביזרי אופנה. בכוונת קסטרו להכניס לחנויות אביזרים נוספים כמו צעיפים, תיקים, חגורות, כדי להעלות את המכירות למ"ר של החנויות. "נצטרך לקבל החלטה בסוף השנה לגבי המשך עתידה של הרשת", אמר גבי רוטר, מנכ"ל משותף ומבעלי קסטרו.

רשת דיווה הוקמה באוגוסט 2005 כשותפות בין קסטרו לבין חברה בריטית בשם DCK שמייצרת עבורה את התכשיטים. ברשת מועסקים 126 עובדים. חנויות הרשת אמנם קטנות, אך הן מוכרות מוצרים מאוד זולים, כך שהרווחיות שלהן נמוכה, ואף הולכת ונשחקת. לפי דו"חות קסטרו לשנה האחרונה, הסבה הרשת הפסד של 1.7 מיליון שקל לקסטרו ב־2008 לעומת הפסד של 1.6 מיליון שקל ב־2007. עוד נכתב בדו"חות כי במהלך שנת 2009 ישקיעו שני הצדדים מיליון דולר, שיתחלקו ביניהם שווה בשווה, ויבחנו שוב את פעילות הרשת לקראת סוף השנה. כיום כמעט כל רשתות האופנה מציעות אביזרים ותכשיטים שונים, ולא ברור אם יש הצדקה לרשת אביזרים מיוחדת המונה 4 חנויות.

תגיות