אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סבון של פעם משקיעה מיליון שקל בכניסה לתחום הקוסמטיקה האורגנית צילום: אוראל כהן

סבון של פעם משקיעה מיליון שקל בכניסה לתחום הקוסמטיקה האורגנית

מנכ"ל סבון של פעם, "דווקא בזמן מיתון החברות צריכות להמשיך בהשקות ולפעול כרגיל. אי אפשר לעצור עסקים". ברשת מצפים כי הסדרה תתפוס 5% מסך המכירות בשנת 2009

17.03.2009, 12:20 | אורנה יפת

למרות המיתון, רשת סבון של פעם משקיעה מיליון שקל בכניסה לתחום הקוסמטיקה האורגנית. הרשת השיקה קו מוצרי טיפול וטיפוח תחת השם SABON ORGANIC המבוססת על צמחי מרפא ותמציות צמחים. הסדרה תושק בתחילה בישראל ואחר כך תופץ ליתר מדינות העולם בהן פועלת הרשת.

מרבית חברות הקוסמטיקה, ובעיקר הקוסמטיקה היוקרתית, סובלות מהאטה במכירות בשל המיתון העולמי. לדברי רונן זהר, מנכ"ל סבון של פעם, "דווקא בזמן מיתון החברות צריכות להמשיך בהשקות ולפעול כרגיל. אי אפשר לעצור עסקים. על הסדרה החדשה עובדת החברה מעל שנה". בסבון של פעם מצפים כי הסדרה תתפוס 5% מסך מכירות הרשת בשנת 2009. לדברי זוהר, "מאז שנת 2004 צמחו מכירות החברה ב-300% אך בשנה האחרונה חלה האטה קלה בשל המיתון".

מחירי הסדרה החדשה יהיו גבוהים ב-25% ממחירי המוצרים הרגילים של החברה. הסדרה קיבלה את התקן בינלאומי של מכון ECOCERT הצרפתי.

שוק מוצרי הטיפוח האורגנים מגלגל בארה"ב 300 מיליון דולר בשנה ובארץ 20 מיליון שקל בשנה. מדובר בקטגוריה שצומחת באחוזים גבוהים ביחס לצמיחת שוק הקוסמטיקה.

סבון של פעם עם הפנים לחו"ל. בארץ מונה הרשת 30 סניפים אך בחו"ל היא כבר פתחה 50 סניפים בארה"ב, איטליה, קנדה, רומניה, פולין, הולנד, בלגיה ויפן. במהלך החודש הנוכחי ייפתח סניף נוסף, שני במספר, ביפן, ובחברה בוחנים המשך התרחבות ולוקיישנים בחו"ל.

תגיות