אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בזק בינלאומי תשקיע 1.5 מיליון שקל בתוכן שיווקי בטלוויזיה צילום: אלדד רפאלי

בזק בינלאומי תשקיע 1.5 מיליון שקל בתוכן שיווקי בטלוויזיה

החברה תעניק חסות לתוכנית האקטואליה "מה קורה" בהנחייתה של לינוי בר גפן, כך נודע ל"כלכליסט"

24.03.2009, 09:12 | מיטל זדה

בזק בינלאומי נכנסת לתחום התוכן השיווקי ותעניק חסות לתוכנית האקטואליה "מה קורה" בהנחייתה של לינוי בר גפן. ל"כלכליסט" נודע כי החברה תשקיע בנושא כ־1.5 מיליון שקל בשנה הקרובה.

במסגרת המהלך תגיש בזק בינלאומי בימים ראשון ושלישי פינה שבה יוצגו דרכים להשתמש טוב יותר באינטרנט. הפינה תוצג על ידי שניים מעובדי החברה שנבחרו באודישנים, והצילומים ייערכו במוקד השירות של בזק בינלאומי. במקביל תעלה החברה פעילות תומכת באתר התוכנית בפורטל mako של קשת.

"מדובר בשותפות עם תוכנית העוסקת בגולשי האינטרנט", מסרה עטרה ליטבק שחם, סמנכ"לית השיווק בחברה, "הפעילות מתאימה לאסטרטגיה התקשורתית שלנו, 'האינטרנט זה אתם'".

פינות מומחים מעין אלה נחשבות לפופולריות בתוכניות אקטואליה ולייף סטייל. כפי שפורסם לראשונה ב"כלכליסט", בית ההשקעות פסגות הגיש בעבר ב"מה קורה" פינה קבועה בנושא כלכלה, אולם לאחר חצי שנה הוחלט בפסגות לא לחדש את החוזה משיקולים פנימיים.

תגיות

2 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
תוכן שיווקי בתוכניות אקטואליה וחדשות
תוכן שיווקי זה לא תמיד דבר רע, בסיינפלד ואין ספור סדרות מצליחות שולב תוכן שיווקי Product placement עתיק בערך כמו שהטלוויזיה עתיקה, ושילוב מוצר בעלילה יכול רק להוסיף לעלילה אם עושים את זה נכון יצירה היא לא דבר קדוש, בסדרה מתוסרטת אין בעיה לשלב מותגים כל עוד זה לא מאולץ ולא נעשה יותר מידי, אחרת זה לא ישרת את המטרה אלא להיפך, ימאיס את המוצר ויגרום נטישת צופים, ככל הנראה לא יהיה לפרסום המסורתי תחליף גם בשנים הבאות הבעיה מגיעה כאשר חברות ענק מכניסות תוכן שיווקי לתוכנית חדשות ואקטואליה, שאמורות להיות נקיות מתוכן שיווקי, בגלל מגבלות הרשות השניה הטרנד החדש והבעייתי של התוכן השיווקי הוא להציג את החסרונות של חברות מתחרות, כך לכאורה לא עשינו פרסום סמוי שיכול להסתיים בקנס מצד אחד ומצד שני העברנו לעצמינו עוד נתח שוק כשמדובר בתוכן שיווקי לפינה בתוכנית, זה פחות בעייתי, קודם כל כי זה לא משתלט על כל תכני התוכנית, הצופים מודעים לכך שבזק היא נותנת חסות, וכשיש גילוי נאות אין בעיה, תהיה להם הרי בעיית אמינות קשה אם הם ישבחו רק את נותן החסות ויקטלו את המתחרים, לי נראה שהמהלך שלהם הוא דווקא לקרב את האינטרנט לכלל האוכלוסיה מתוך אמונה שככה כולם יכולים להרוויח יותר, גם הם וגם המתחרים אז נכון שחברות שמשלמות על תוכן שיווקי מהסוג ההפוך והבעייתי יכולות להרוויח בזה במאזן הקרוב, לאורך זמן, אסטרטגיה כזאת מובילה חברה להשקיע פחות בפרסום חיובי ולהורדת הצריכה הכללית של המוצר, הצרכנים והצופים הרי לא טיפשים, והם יבינו שזה יכול להיות המצב גם בחברות המתחרות גם אם זה לא הוצג גי הם נותני חסות
Noam Rik  |  24.03.09