אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בזק בינלאומי תשקיע 1.5 מיליון שקל בתוכן שיווקי בטלוויזיה

2 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
תוכן שיווקי בתוכניות אקטואליה וחדשות
תוכן שיווקי זה לא תמיד דבר רע, בסיינפלד ואין ספור סדרות מצליחות שולב תוכן שיווקי Product placement עתיק בערך כמו שהטלוויזיה עתיקה, ושילוב מוצר בעלילה יכול רק להוסיף לעלילה אם עושים את זה נכון יצירה היא לא דבר קדוש, בסדרה מתוסרטת אין בעיה לשלב מותגים כל עוד זה לא מאולץ ולא נעשה יותר מידי, אחרת זה לא ישרת את המטרה אלא להיפך, ימאיס את המוצר ויגרום נטישת צופים, ככל הנראה לא יהיה לפרסום המסורתי תחליף גם בשנים הבאות הבעיה מגיעה כאשר חברות ענק מכניסות תוכן שיווקי לתוכנית חדשות ואקטואליה, שאמורות להיות נקיות מתוכן שיווקי, בגלל מגבלות הרשות השניה הטרנד החדש והבעייתי של התוכן השיווקי הוא להציג את החסרונות של חברות מתחרות, כך לכאורה לא עשינו פרסום סמוי שיכול להסתיים בקנס מצד אחד ומצד שני העברנו לעצמינו עוד נתח שוק כשמדובר בתוכן שיווקי לפינה בתוכנית, זה פחות בעייתי, קודם כל כי זה לא משתלט על כל תכני התוכנית, הצופים מודעים לכך שבזק היא נותנת חסות, וכשיש גילוי נאות אין בעיה, תהיה להם הרי בעיית אמינות קשה אם הם ישבחו רק את נותן החסות ויקטלו את המתחרים, לי נראה שהמהלך שלהם הוא דווקא לקרב את האינטרנט לכלל האוכלוסיה מתוך אמונה שככה כולם יכולים להרוויח יותר, גם הם וגם המתחרים אז נכון שחברות שמשלמות על תוכן שיווקי מהסוג ההפוך והבעייתי יכולות להרוויח בזה במאזן הקרוב, לאורך זמן, אסטרטגיה כזאת מובילה חברה להשקיע פחות בפרסום חיובי ולהורדת הצריכה הכללית של המוצר, הצרכנים והצופים הרי לא טיפשים, והם יבינו שזה יכול להיות המצב גם בחברות המתחרות גם אם זה לא הוצג גי הם נותני חסות
Noam Rik | 24.03.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת