אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אגסי נשאר מאחור - רנו וניסאן ישיקו רכב חשמלי בסין

אגסי נשאר מאחור - רנו וניסאן ישיקו רכב חשמלי בסין

במסגרת התכנית תספק ניסאן למשרד התעשייה והמסחר הסיני את היידע הנדרש להקמת רשת טעינה למכוניות חשמליות, שתוקם לראשונה בעיר ווהאו

10.04.2009, 19:44 | סוכנויות הידיעות
סין מצטרפת לפורטוגל ולאורגון ארה"ב ומקימה רשת טעינה לרכב חשמלי בשיתוף ישיר עם רנו ניסאן, ללא גורמים מתווכים בין המדינה ובין יצרנית הרכב. יצויין שבישראל רשת הטעינה לרכב החשמלי של רנו וניסאן מוקמת בימים אלה על ידי בטר פלייס ולא על ידי הממשלה.

היום הודיעו רנו וניסאן בשיתוף עם משרד התעשייה והמסחר של סין על תכנית שיתוף פעולה להקמת רשת טעינה לרכב חשמלי ב-13 ערים סיניות גדולות. במסגרת התכנית תספק ניסאן למשרד התעשייה והמסחר הסיני את היידע הנדרש להקמת רשת טעינה למכוניות חשמליות, שתוקם לראשונה בעיר ווהאו.

בשבוע שעבר הודיעו רנו וניסאן על הקמת רשת טעינה דומה באירלנד. יצויין שגם האירים וגם הצרפתים בחרו לבצע את פרישת נקודות הטעינה החשמליות באמצעות חברות החשמל הלאומיות של המדינות, אשר מצידן התחייבו שחלק מן החשמל אשר יסופק לפרויקט הטעינה לרכב החשמלי יגיע ממקורות ירוקים. בישראל לא נשמעו הצהרות דומות.

תגיות

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
למכובדי 5 בנושא המרת אנרגיית הבלימה חזרה לאנרגיית טעינת המצבר .
יפה דרשת , תודה על ההתייחסות . הערתך מדגישה את הצורך בקבלת הנתונים , והכוונה להצגת תוצאות של מודל ייעודי ,כולל תנאי דרך , ותרחיש תאוצות, בלימות , בלימות חרום . כמובן שבלימה אלקטרומגנטית (לטעינה מחודשת של המצבר תוך כדי תנועה) נלקחה בחשבון בהערכה הראשונית . פרט נוסף , ניתן לשער שהבלימה ברכב לא תתוכנן כבלימה אלקטרומגנטית בלבד , יהיה חלק ג'אולי( חיכוך שהופך לחום בבלמים ) כל זאת מסיבות בטיחות , כפי שמכובדי רואים נדרשים נתוני התכנון המלאים .מכל מקום,עדיין זמני הטעינה של המצבר ארוכים .
פרפנגל הבייגלמכר , צפון  |  29.04.09
3.
נשמח לקבל נתונים, ק"מ נסיעה (בהתחשב בתנאי הדרך, משקל מטען, תסריט מהירות וכ')
נשמח לקבל נתונים , יכול להיות שבשנים האחרונות ההתקדמות כל כך גדולה , שרכב חשמלי גם זול לשימוש , וגם תוספת אנרגיית הטעינה(מתחנת הכח) מזהמת הרבה הרבה פחות את הסביבה .ככל שיחשפו את הנתונים מהר יותר , נדע את הכדאיות , מאידך , הצגת נתונים חלקיים לא מקרבת את הציבור למחשבה לרכישת רכב חשמלי הנשען על החלפת מצברים בתחנות טעינה . רק לשם תחושה : במכונית ממוצעת , במהירות של 90קמ"ש (כביש אופקי,ישר , מעומסת במשקל כולל 800 ק"ג)ההספק המינימלי הנדרש לתנועה כ-35/ 30 קוו"ט .קיבולת המצברים הנדרשת 350 אמפר -שעה לנסיעה של 2.5 שעות(כדי לא לרוקן את המצבר עד ירידת הקיבולת לאפס) , זמן טעינה הנדרש בתחנת הטעינה (טפטוף) ארוך , עד 18 שעות . כל זאת בנסיעה ללא האצה/האטה, וללא עליות /מורדות . סביר שבנסיעה רגילה הכוללת את כל המרכיבים האחרונים קיבול המצברים יספיק למחצית הזמן /מרחק .
פרפנגל הבייגלמכר , צפון  |  11.04.09
לכל התגובות