אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תקציב הפרסום של קופ"ח מכבי יוצא למכרז

תקציב הפרסום של קופ"ח מכבי יוצא למכרז

ל"כלכליסט" נודע כי באומן בר ריבנאי, שטיפל בתקציב בשנה שעברה, לא מתכוון לקחת חלק במכרז

20.04.2009, 13:14 | מיטל זדה
לאחר 6 שנים תקציב הפרסום של מכבי שירותי בריאות יוצא למכרז. תקציב הפרסום של קופת החולים עמד בשנת 2008 על 3.6 מיליון דולר (מחירים ריאליים מוערכים עפ"י נתוני יפעת בקרת פרסום), וטופל במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, כאשר לצידו של באומן, מטפל יהושע TBWA בתקציב מכבידנט, אך ככל הנראה תקציב מכבידנט לא יהיה חלק מהמכרז.

לכלכליסט נודע כי באומן בר ריבנאי לא מתכוון לקחת חלק במכרז, לעומת זאת, הוא צפוי להשתתף במכרז המקביל במתקיים כרגע, של שירותי בריאות כללית.

תנאי הסף של המכרז טרם פורסמו, אך נראה כי הוא יהיה סגור, כלומר הקופה תפנה למשרדי פרסום ספציפיים ותציע להם להשתתף בו. ההערכה היא כי הקופה תפנה למשרדי הפרסום הגדולים בתעשייה, לאחר שבמשך שנים התקציב טופל באחד המשרדים הגדולים.

ממכבי נמסר בתגובה: "מכבי שירותי בריאות תצא בקרוב למכרז על תקציב הפרסום שלה לאחר 6 שנות עבודה משותפות עם משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. אופי המכרז יהיה סגור ויכלול את מכבי שירותי בריאות ללא חברות הבנות".

תגיות