אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לופטהנזה השיקה את הקו למינכן ואל על יצאה במבצע לאותו יעד

לופטהנזה השיקה את הקו למינכן ואל על יצאה במבצע לאותו יעד

לופטהנזה חידשה הבוקר את קו הטיסה בין מינכן לתל אביב, לאחר שש שנות הפסקה. לרגל האירוע יצאה אל על במבצע מכירות ליעד זה, ואף הודיעה כי תתגבר את טיסותיה. מנכ"ל לופטהנזה בישראל, עפר קיש: "זו תהיה תחרות קשה, אבל זה חלק מהמשחק"

26.04.2009, 13:23 | יסמין גיל

חברת התעופה לופטהנזה חידשה הבוקר (א') את קו הטיסה בין מינכן לתל אביב, לאחר שש שנות הפסקה בהן המשיכה להפעיל רק את הקו מפרנקפורט לתל אביב. במקביל, יוצאת היום חברת אל על במבצע מכירות לאותו יעד בדיוק, ומוסרת כי "במהלך מאי ויוני תתגבר אל על את טיסותיה למינכן באמצעות טיסות שתפעיל חברת הבת סאן דור".

למרות ההאטה התנועה בנמל התעופה במינכן גדלה ב-2008 מדובר בגידול של 2%, למרות ההאטה הכלכלית שהורגשה כבר ממחצית השנה. הנמל ניצב במקום השביעי בין עשרת נמלי התעופה העמוסים באירופה, ורשם עלייה של 3 מיליון יורו ברווחים יסמין גיל, תגובה אחתלכתבה המלאה

אל על מציעה החל מהיום טיסות במאי וביוני ליעד המדובר ב-199 דולר לכרטיס טיסה הלוך ושוב, בשילוב 199 נקודות במועדון הנוסע המתמיד. מהחברה נמסר כי למבצע זה יוקצו 999 כרטיסים. בנוסף, יוצע החל מהיום מחיר של 289 דולר לכרטיס, לכלל הנוסעים למינכן.

גם לופטהנזה יצאה לפני מספר שבועות במחיר השקה לקראת חידוש הקו למינכן, של 309 דולר לכרטיס הלוך וחזור, עד סוף יוני.

"השקנו את הקו למינכן עם מחיר הוגן ואנו מצפים שהמתחרים יאבקו על הקו", אמר הבוקר מנכ"ל לופטהנזה בישראל, עפר קיש, "זו תהיה תחרות קשה, הקיץ הולך להיות קשה, זה חלק מהמשחק ואנו מחכים לזה".

לופטהנזה הפסיקה את פעילות הקו ממינכן לתל אביב במאי 2003, בעקבות ירידה חדה בתנועת הנוסעים בהשפעת מלחמת המפרץ השנייה. כאמור, המשיכה החברה להפעיל שתי טיסות יומיות בקו מפרנקפורט. ארבע הטיסות השבועיות למינכן יפעלו בימים ראשון, שלישי, רביעי וחמישי: הן יצאו ממינכן בימים אלה ב-9:45 וינחתו בנתב"ג ב-14:20. מנגד, ימריאו מנתב"ג ב-15:45 וינחתו בנמל התעופה במינכן ב-18:45.

"מהיום הנוסעים שלנו ייהנו מ-18 טיסות שבועיות לשני נמלי הבית של לופטהנזה וממגוון רחב יותר של טיסות למאות יעדים באירופה ובעולם", אמר סגן נשיא לופטהנזה ומנהל המכירות לאזור המזרח התיכון, דרום אירופה, ואפריקה, יואכים שטיינבאך, שמבקר בישראל לרגל השקת הקו.

"אנו רואים בחידוש הקו דווקא בעיתוי הנוכחי, צעד של אמון ומחויבות המבטא את ההישגים שלנו ב-40 השנים האחרונות של פעילותנו בישראל. לופטהנזה, כמו כל חברות התעופה, מושפעת מהמשבר הכלכלי בעיקר בסקטור הנוסעים העסקיים, אולם אנחנו מתעניינים מזה מספר שנים בחידוש הקו בין מינכן לתל אביב, ועכשיו זה חלון ההזדמנויות".

תגיות

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
מחיר לטיסה
מחיר הטיסה יהיה מפטה ביותר של247 דולר יהיה אחד האטרקציות משמעותית ותירים יקפצו על המציאה אם יעשו חבילה טיסה =מלון במחיר מדהים לפרק זמן לחודשים אל על תרוויח מהעניין של תחרות אני מאמין או תרצו לקבל עצה יותר קורצת לעין בהצלחה ללופ טנזה ולאל על על הפתיחה קו זה.
דוד חלמיש , כרמיאל  |  27.04.09
4.
לתשומת לב אל על
מחיר איננו הפרמטר היחיד של תחרותיות. לדוגמא: - ללופטהנזה קישורים טובים יותר לטיסות המשך לכל היעדים, וניתן להגיע לרוב היעדים באמריקה או אסיה בטיסה ישירה מאירופה. - תנאי מועדון הנוסע המתמיד של לופטהנזה טובים יותר (צבירה, שימוש, ומדינות פג תוקף). יש גם יותר אפשרויות מימוש - סתם זוטות כמו הקצאת מקומות במטוס. תמיד בטיסות אל על המושבים היחידים שפנויים הם בסוף המטוס (למרות שמהסוכן נמסר שהטיסה לא מלאה). למה? בקיצור - ניתן לשפר, וחלק מהשיפור כרוך פשוט בתשומת לב לפרטים והבנת צורכי הנוסעים. בהצלחה לאל על.
אבי , מרכז  |  27.04.09
3.
סוף סוף תחרות
סוף סוף תחרות אמיתית ולא מחיר של 600 $ או קרוב כפי שהיה כל זמן שאל על היתה לבד על הקו, אני לא שכחתי ולכן יתכן שאשלם גם טיפה יותר ואטוס לופטהנזה אגב למי שלא שם לב רכישת נקודה חסרה במועדון הנוסע המתמיד = 1$ אבל מימוש נקודה = בערך 0.5$ אז לאל על אציע להפסיק לעבוד עלינו כי זה פשוט יוצר כעס ואנטי, כך רק מפסידים לקוחות, לא מספיק לדבר על גאווה לאומית ועל הפסד מקומות עבודה צריך גם הגינות ובעיקר לא להתייחס אלינו כאל טיפשים!!! אגב אני חבר במועדון הנוסע המתמיד והפסדתי כ 75 % כרטיס בגלל התיישנות ולמרות זה לא טסתי אל על כי עשיתי חשבון מדויק ולא היה כדאי ל"הרויח" בעתיד כמעט כרטיס אך לשלם על כך הרבה עכשיו
יס מיניסטר  |  27.04.09
2.
זו תהיה מלחמה על הפרנסה
לופטהנזה משקיעים מאמץ ניכר בישראל על מנת לשמור על פרנסתם של גרמנים. אל על משקיעה מאמץ רב בישראל על מנת לשמור על פרנסתם של ישראלים. לו לופטהנזה תיכשל היא תלך לחפש את פרנסתם של עובדיה במקום אחר. לו אל על תיכשל לישראלים לא תהיה פרנסה. זה ההבדל. זה אינו גורע כמובן מחובתה של אל על להציע מוצר איכותי ברמה בינלאומית במחירים אטרקטיביים.
אל על  |  26.04.09