צילום: סיון פרג'
איש השיווק של אפריל: עמית לבני - ראש אגף השיווק של אל על
לבני נבחר ע"י איגוד השיווק הישראלי, בשל הצלחת המהלך השיווקי של הקמת IFLY - חנות הבית של אל על באינטרנט
27.04.2009, 12:40 | מיטל זדה
עמית לבני, ראש אגף השיווק של אל על, נבחר לאיש השיווק של חודש אפריל, ע"י איגוד השיווק הישראלי. בין הנימוקים לבחירה: הצלחת המהלך השיווקי של הקמת IFLY - חנות הבית של אל על באינטרנט.
"המהלכים, שהובלו על-ידי אגף השיווק בראשות לבני, הביאו לגידול פנומנלי במכירות המקוונות של החברה. בשנת 2008 הגיעו מכירות אל על באינטרנט לכ-230 מיליון שקל, סכום הגבוה פי 100 מהמכירות בשנת 2005, פי 10 מ- 2006 ופי 2.5 מ-2007", ציינו באיגוד. לבני הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ומדעי המדינה ו-MBA בשיווק. בין תפקידיו הקודמים: סמנכ"ל בכיר בגיתם BBDO, ראש מחלקת אסטרטגיה ומחקר תקשורתי בצה"ל, בדרגת אל"מ ומפקד סטי"ל בחיל הים.
5 תגובות לכתיבת תגובה