אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בלעדי: המתמודדים על גאפ: גיתם, אדלר חומסקי וגלר נסיס צילום: בלומברג

בלעדי: המתמודדים על גאפ: גיתם, אדלר חומסקי וגלר נסיס

שלושת המשרדים שאינם מטפלים כיום בתקציבי אופנה הוזמנו לסבב פרזנטציות והצגת יכולות בפני אריק בן זינו, מנכ"ל אלביט מסחר וקמעונאות שקיבלה את הזיכיון לשיווק גאפ ובננה ריפבליק בארץ

11.05.2009, 09:26 | מיטל זדה ואורנה יפת

שלושה משרדי פרסום מתמודדים על תקציב הפרסום של גאפ. ל"כלכליסט" נודע שהמשרדים אדלר חומסקי, גיתם BBDO וגלר נסיס הוזמנו בימים האחרונים לסבב פרזנטציות והצגת יכולות.

הפרזנטציות נערכו בפני אריק בן זינו, מנכ"ל אלביט מסחר וקמעונאות, חברה־בת של אלביט הדמיה שחתמה על ההסכם עם חברת גאפ העולמית לשיווק ולמכירת מותגי גאפ ובננה ריפבליק בישראל.

אדלר חומסקי, גיתם וגלר נסיס אינם מטפלים כיום בתקציב אופנה, כך שעבורם מדובר בתקציב פרסום אטרקטיבי. לגיתם יש היכרות מוקדמת עם בן זינו, מאחר שבעבר טיפל המשרד בתקציב רשת מנגו.

כפי שפורסם לראשונה ב"כלכליסט", בתחילת השבוע קיבלה אלביט מהנהלת החברה העולמית את הבריף של האסטרטגיה השיווקית עבור המותגים, שלפיה יושק המותג בארץ.

החלטה על זהות המשרד שיטפל בתקציב הפרסום אמורה להתקבל בקרוב. בדומה לאסטרטגיה של מותגי אופנה בינלאומיים, בהם מנגו, חלק ניכר מהקו הפרסומי של גאפ יתבסס על חומרים מחו"ל שיותאמו לארץ. במקביל יקבלו כמה מהתוצרים הפרסומיים תמיכה מקומית.

המדיניות שתאומץ בישראל, שלפיה תיפתח חנות גאפ הראשונה בקיץ הקרוב והחנות הראשונה של הרשת היוקרתית יותר בננה ריפבליק רק בקיץ הבא, תואמת את מדיניות הזכיינות של הרשת בכניסה לשווקים חדשים.

באלביט טרם קיבלו החלטה גם על תקציב רכש המדיה. בשלב זה התקשרה אלביט עם חברת BAKARA, שתלווה אותה בבחירה.

החנות הראשונה של גאפ תיפתח בישראל באוגוסט הקרוב בשדרות ממילא בירושלים.

תגיות

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
תשובה ל-2
נו באמת לקחת את טל פרידמן בשלל דמויות שלא קשורות למוצר הפרסומי זה קריאייטיב?. אני לא אומר שגיתם כל כך גרועים אחרת הם לא היו מהמובילים, אבל חסרה להם הקריזמה שיש למקאן הענייניות שיש לאדלר חומסקי, הם פשוט מפרסמים, אין שום דבר מיוחד שישאר לאורך זמן, הם לא יקחו מוצר/מותג ויעיפו אותו לשמיים עם קריאייטיביות מטורפת ואני לא מתכוון לכל הפרסומות אלא לחלקן. זו דעתי אתה יכול שלא להסכים איתה אבל עובדה שגיתם מדשדשת במקום כבר המון שנים, אדלר חומסקי מקאן שלמור נמצאים הרבה לפניהם בדירוג חברות הפרסום. ודרך אגב אני מבין בפרסום הרבה יותר ממה שאתה חושב. בהצלחה!
רוני  |  11.05.09
2.
ל-1
כמה קטן אפשר להיות? לא משנה אם אני עובד גיתם או לא. המהלך עם סלקום, הבית של המוזיקה- מעולה העבודה הויראלית ובכלל לאגודה למלחמה בסרטן - גאונית סרטוני מנויי מפעל הפיס עם לאקי שעלו אתמול - הורסים מצחוק שופרסל- הריטיילר שנראה הכי טוב על המסך איגי - מבריק!! פיראוס- מצויין חוגלה, ריגלי, אסם, נטוויז'ן ועוד ועוד ועוד אז למה להיות קטן? כי פוטרת? כי אתה לא כל כך מצליח? מה אוכל אותך?
יואב , תל אביב  |  11.05.09