אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חיתולי האגיס של קימברלי, אקס של יונילוור וצומת ספרים מתמודדים על האפי פלטינום צילום: בועז אופנהיים

חיתולי האגיס של קימברלי, אקס של יונילוור וצומת ספרים מתמודדים על האפי פלטינום

שלושת הקמפיינים מתמודדים על המהלך השיווקי הטוב ביותר של השנים האחרונות. מקאן אריקסון מוביל במספר העבודות הרב ביותר שהגיעו לגמר

11.05.2009, 14:23 | מיטל זדה

הקמפיינים השיווקים של חוגלה קימברלי (חיתולי האגיס), יוניליוור (דאודורנט אקס) ורשת צומת ספרים מתמודדים בפרס היוקרתי של האפי פלטינום, כך עולה מרשימת המועמדים הסופיים שפרסם היום (ב') המי"ל המארגן את תחרות האפי בישראל. פרס האפי פלטינום ניתן עבור המהלך השיווקי הטוב ביותר של השנים האחרונות.

עוד עולה מפרסום הפיינליסטים בתחרות כי משרדי הפרסום עם מספר העבודות הרב ביותר הם: מקאן אריקסון (עם 10 עבודות) ואחריו אדלר חומסקי & ורשבסקי (עם 7 עבודות); זרמון גולדמן DDB עם שלוש עבודות; שלמור אבנון עמיחי וגלר נסיס עם שתי עבודות כל אחד.

 בקטגוריית מוצרי צריכה שאינם מזון עלו לגמר הנקל סוד, חוגלה קימברלי ויהודה ברמן- יבואנית Pilot Frixion.

בקטגוריית מוצרי צריכה שאינם מתכלים עלו לגמר טמבור, נגב וצ'מפיון מוטורס; בקטגוריית מוצרי צריכה מזון עלו לגמר אסם, מולר (של טרה) ושטראוס גרופ; בקטגוריית פיננסים עלו לגמר בנק אגוד, פסגות ותשעה מיליון; בקטגוריית תקשורת ומדיה עלו לגמר yes, סלקום ופרטנר; בקטגוריית אחריות חברתית עלו לגמר אסם, סלקום ישראל ושופרסל. בקטגוריית מלכ"רים עלו לגמר החברה להגנת הטבע, עזר מציון ועמותת חיים וסביבה.

פנינה שנהב, מנכ"ל המי"ל: "המרכז הישראלי לניהול מברך את כל מתמודדי האפי וברכה מיוחדת לכול העולים לשלב הגמר. השנה מתמודדים מפרסמים ומשרדי הפרסום עם שוק שנמצא במשבר כלכלי עמוק. התחרות נותנת הזדמנות לתת הכרה למצוינות באספקט האפקטיביות בתחום האסטרטגיה והקריאיטיב".

תגיות