אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ייצוגית נגד סלקום על סך 1.1 מיליארד שקל

ייצוגית נגד סלקום על סך 1.1 מיליארד שקל

לטענת התובעים, סלקום גבתה מהם כסף על גלישה באינטרנט הסלולרי, ללא אישור וללא הסכמה חוזית ומבלי ששמו לב לכך

12.05.2009, 16:58 | הדר קנה

תביעה ייצוגית על סך 1.1 מיליארד שקל הוגשה נגד חברת סלקום בטענה לחיובים בלתי חוקיים בגלישה באינטרנט הסלולרי. התביעה הוגשה היום (ג') לבית המשפט המחוזי בתל אביב.

התובעים הם יריב ושרית ויור שהגישו את התביעה באמצעות עורכי הדין ישראל ליברובסקי ודורון ויינריך. לטענתם סלקום גבתה מהם סכומים מצטברים גבוהים ללא אישור וללא הסכמה חוזית ומבלי ששמו לב לכך.

הזוג רכש לפני 10 שנים מכשיר סלקום וב-2008 שידרגו את המכשיר תוך שהם מבקשים מנציג השירות לקבל מכשיר שהוא אינו דור שלישי מכיוון שאינם נוהגים להשתמש באינטרנט הסלולרי. לטענתם בסוף חודש אפריל 2009 בדק יריב את החשבון שלו והופתע לגלות חיוב אוטומטי בלתי חוקי בסך 16.37 שקל לחודש עבור "חבילת גלישה באינטרנט הסלולרי". לטענת הזוג, לא רק שמעולם לא ביקשו את השירות, הם אף מעולם לא השתמשו בו.

לטענתו, כשפנה לשירות הלקוחות הנציגה הסכימה לזכותו לשלושה חודשים בלבד. הנציגה טענה כי היה על הזוג להבחין בחיוב ולבטל את השירות ומאחר שלא עשה כך עליו לשאת בתשלום.

הזוג טוען כי יש לאשר את התביעה הייצוגית עבור כל הלקוחות של סלקום ב-7 השנים האחרונות שלא נתנו את הסכמתם מראש לשירות כנדרש על פי דין. על פי החישוב אותו ערכו, לסלקום 3 מיליון לקוחות, כאשר לפחות למחציתם שירותי גלישה. הם טוענים כי כמחצית מהם הביעו הסכמה לגבי הגבייה כך שמדובר ב-750 אלף אנשים לגביהם תקפה הגבייה הבלתי חוקית.

תגיות

27 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

27.
לא רק בארץ ישראל... /"תלונה"
חברות התקשורת בחו"ל פועלות בדיוק באותו צורה, בהזמנת השירות אינם נותנים מידע מדוייק, דבריהם מנוסחים היטיב (ע"י מיטב היועצים והעו"ד) באופן שמשתמע לשתי פנים! וכשמנסים להתנתק מהשירות הם מערימים קשיים בלתי נסבלים (כשניסיתי להתנתק העבירו אותי למענה קולי, ורק לאחר שבוע התקשרו בחזרה ושאלו אותי לסיבת ההיתנתקות... בקיצור לקח לי שבוע וחצי כולל "שעתיים" זמן שיחה עם נציג השירות בכדי להתנתק, ומה עוד שעוד נדרשתי לשלם עבור ה10 ימים). אגב, ישנו אתר "תלונה" שם יש הרבה חומר בעניינים האלו, והם גם יכולים לעזור לכם. http://www.tluna.co.il/ בהצלחה לכולם, ויה"ר שיזמין הקב"ה לכולנו את פרנסתינו בהרחבה. אחיכם החרדי מקנדה
ש"י , קנדה  |  22.05.09
26.
הכל כלול ביודעין
חברת הסלולר סלקום ממחישה שוב ושוב כי הם מועלים בכיס הלקוחות ניתן בקלות רבה בטכנולוגיה הקיימת בשוק לגלות ולמנוע מצבים אלו די בקלות סלקום לא מבצעת פעולות נדרשות אלו בהתאם לשיטת ה"סמוך" הישראלית ובכל מהווה ומיישמת את ה"ישראליות"- דבר שמהווה את אחד העקרונות המנחים של סלקום
כ , כ  |  19.05.09
24.
הכל כלול להטעיה
תופעה בישראל באף מקום בעולם במדינה בעלת תודעת שרות לא עובד סיפור ''חובת הבדיקה'' רק במדינת ישראל בעזות מצח מתואמת בין כל רשתות הסלולר נכנסים לחשבון הבנק של הצרכן וגובים כסף ללא התראה ברורה על מהלך זה .אני מציע לכל לקוח של רשת סללורי לבדוק ולהצרף למופתעים. תגלו שגובים ממכם הרבה כסף ללא אישור וידיעה.
pocoloko , צפון  |  14.05.09
לכל התגובות