אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
משה דדש רכש זיכיון להפעלת סניף קופי בין ברמת אביב צילום: ערן יופי כהן

משה דדש רכש זיכיון להפעלת סניף קופי בין ברמת אביב

רכש מאיש העסקים דני ורנר את הזכיון לסניף קופי בין במרכז שוסטר ברמת אביב תמורת 700 אלף שקל. בכוונת החברה לשנות את הייעוד של שטח הסניף, שמשתרע כיום על כ-90 מ"ר, ולכלול בו גם סניף של רשת המיצים ג'וסלנד ושל היוגורטיה MY YOGURT

17.05.2009, 16:25 | אורנה יפת
משה דדש, הבעלים לשעבר של בית"ר ירושלים, רכש זכיון להפעלת סניף קופי בין. ל"כלכליסט" נודע שדדש רכש מאיש העסקים דני ורנר את הזכיון לסניף קופי בין במרכז שוסטר ברמת אביב תמורת 700 אלף שקל. עוד נודע, כי בכוונת החברה לשנות את הייעוד של שטח הסניף, שמשתרע כיום על כ-90 מ"ר, ולכלול בו גם סניף של רשת המיצים ג'וסלנד ושל היוגורטיה MY YOGURT.

דדש, שהוא גם הזכיין של סניף סבארו בקניון עזריאלי, רכש את הזכיון מורנר, שהקים לאחרונה את חברת מותגי זהב, חברת ניהול רשתות בתחום המזון. מותגי מזון מאגדת בתוכה רשתות בתחום המזון, בהן קופי בין, ג'וסלנד, סבארו, קבוצת מורג, סאם סאם, פיצה קונו והבית הירוק. בימים אלה מנהלת החברה משא ומתן גם עם רשת לחם ארז ומעוניינת להכניס תחתה גם מותג מתחום הבשר.

ורנר ודני הרשקוביץ הם הבעלים של רשת סבארו שרכשו לאחרונה את רשת המזון האסייתי סאם סאם. כמו כן, לאחרונה רכש ורנר את מלוא הבעלות על רשת ג'וסלנד המונה 26 סניפים מידי האחים ערן ואמיר יצקן. אמיר משמש כיום מנהל פיתוח עסקי בחברת מותגי זהב.

עוד נודע, כי סניפים של מותגי הקבוצה צפויים להיפתח בקרוב גם במגדלי בסר ברמת גן. בשנתיים הקרובות מתכננת מותגי זהב לפתוח עשרות סניפים של קופי בין, סבארו, ג'וסלנד, סאם סאם ופיצה קונו באמצעות זכיינים.

תגיות

2 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
נראה לי שקנה ביוקר ע'פ מה שמדווחים כאן 700
אלף יקר מדי לסניף בשוסטר , רשת קופי בין לא מתאימה את עצמה לקונספט הישראלי . רשת אמרקאית בשרות עצמי מה שמונע מכירות רבות ( מלצרים היו מוכרים הרבה יותר)פוטינציאל קיים אבל ההתנהלות לא משהו תפריט יחסית חלש . קפה מצויין ואייסי בלנדים לא רעים . אבל שוב הרשת יכולה להרוויח הרבה יותר אם הייתה מתאימה את עצמה לקהל הישראלי , הישראלים אוהבים לשבת בבית קפה ושיגישו להם ושישרתןו אותם הקונססט של קופי בין מתאים לערים כמו ניו יורדק ה וכדומה שאנשים באים לוקחים קפה והולכים .. הרשת איבדה מזוהרה בגלל שביתת העובדים מכירות ירדו בחצי ( כתבות ברשת).. ומה גם שהתחרות הרבה יותר גדולה כיום .. כדי להרוויח שוב צריך להתאים גם את השירות וגם את התפריט לקונספט הישראלי .. ושיהיה בהצלחה למשה דדש ..
אפרת  |  31.05.09