אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לפני השורד האחרון: פרסומת של בזק בינלאומי צילום: דודי חסון

לפני השורד האחרון: פרסומת של בזק בינלאומי

החברה רכשה את ברייק הזהב ותשלם 3,000 שקל עבור כל נקודת רייטינג שתשיג תוכנית הריאליטי

18.05.2009, 10:24 | מיטל זדה
ברייק הזהב בגמר תוכנית הריאליטי הישרדות נרכש ע"י בזק בינלאומי, כך נודע ל"כלכליסט". החברה רכשה את הברייק באמצעות חברת המדיה מדיה-קום ותשלם כ-3,000 שקל עבור כל נקודת רייטינג שתשיג התוכנית. ברייק הזהב ישודר ברגע השיא של התוכנית, לפני ההכרזה על הזוכה בגמר הישרדות. בזק בינלאומי תהיה המפרסמת הבודדת בברייק והיא אף הפיקה סרטון מיוחד עבורו.

כפי שפורסם לראשונה ב"כלכליסט", ערוץ 10 מתכוון לגבות פרמיה עבור הפרסום בפרק הגמר שישודר ב-23.5 בקיסריה. הפרסום במהלך פרק הגמר יעלה למפרסמים 2,200 שקל עבור כל נקודת רייטינג שישיג הפרק, כלומר פרמיה של כ־10%.

בערוץ אישרו את הידיעה.

תגיות