אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פסטיבל ניו יורק לפרסום יעניק הזדמנות גם לסוכנויות הקטנות צילום: בלומברג

פסטיבל ניו יורק לפרסום יעניק הזדמנות גם לסוכנויות הקטנות

לראשונה זה 52 שנה יכלול הפסטיבל גם תחרות פרסום של סוכנויות בוטיק שקמו במהלך השנתיים האחרונות

01.06.2009, 14:00 | מיטל זדה
פסטיבל ניו-יורק לפרסום פותח 2 תחרויות חדשות שבהן יוכרזו הזוכים כבר בשנת הפסטיבל הנוכחית (2009). בפעם הראשונה זה 52 שנה, הפסטיבל יכלול תחרויות במסגרת פרסום קריאטיבי של סוכנויות בוטיק וגם בולטות יוצאת-דופן של סוכנויות פרסום חדשות שקמו במהלך השנתיים האחרונות. מטרת התחרויות היא לתת מקום גם לסוכנויות קטנות, שבדרך-כלל פחות בולטות בתחרויות בינלאומיות.

תחרות הפרסום של סוכנויות בוטיק תכלול סוכנויות שאינן קשורות לחברות גדולות ו/או בינלאומיות, ושמספר העובדים שלהן לא עולה על 75. תחרות הסוכנות החדשה הטובה ביותר תכריז על זוכה מקרב סוכנויות שנפתחו במהלך השנתיים האחרונות, אשר עשו עבודה בינלאומית מרשימה בזכות עצמן והכישורים של עובדיהן.

בפסטיבל ניו-יורק מוגשות מדי שנה עבודות וקמפיינים מ-34 מדינות ברחבי העולם. הפסטיבל מאגד תחרויות מדיה ופרסום בקטגוריות שונות, ביניהן: תחרות פרסום חוצות, תחרות פרסומות ופרסום חדשני, תחרות לתוכניות לטלוויזיה ותחרות שידורי רדיו.

תגיות