אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בלעדי - טובלרון ומילקה עוברים להפצה חדשה: דיפלומט תשווק את מותגי קראפט צילום: בלומברג

בלעדי - טובלרון ומילקה עוברים להפצה חדשה: דיפלומט תשווק את מותגי קראפט

עד עתה שווקו מוצרי המזון בישראל על ידי חברת סידס. קראפט פודס היא יצרנית המזון השנייה בגדולה בעולם, ומוכרת בארץ בעיקר בזכות מותגים דוגמת טובלרון ועוגיות OREO

03.06.2009, 14:20 | גלי ברגר
הזיכיון לשיווק מוצרי חברת המזון קראפט פודס בישראל עובדים מחברת סידס לדיפלומט, כך נודע ל"כלכליסט". קראפט פודס היא יצרנית המזון השנייה בגדולה בעולם, ומוכרת בארץ בעיקר בזכות מותגי השוקולד טובלרון, מילקה cote dor וכן עוגיות OREO. בתחילת 2008 רכש וורן באפט באמצעות חברת ברקשייר האתווי שבשליטתו 8% מהחברה.

דיפלומט, שבבעלותו ושל נועם ויימן, היא חברה ההפצה הגדולה בישראל, המפיצה בין השאר את מוצרי פרוקטר אנד גמבל. נוסף על הפצה, עוסקת החברה גם בהחדרה ובבנייה של מותגים, בהם מוצרי המזון קווקר, היינס וסטארקיז. באתר החברה נכתב כי היא צומחת בקצב שנתי של 15% בחמש השנים האחרונות וכי היא מתרחבת לתחומים חדשים, כגון מזון וחטיפים. כפי שפורסם ב"כלכליסט" דיפלומט מתעניינת גם ברכישת 51% מבייגל בייגל מידי יוניליוור. 

עבור סידס מדובר באובדן של פעילות משמעותית, שכן החברה עוסקת בעיקר בייבוא ושיווק של ממתקים. החברה החלה לשווק את שוקולד מילקה בישראל רק ב-2004 והשקיעה מאמצים שיווקיים רבים בשוקולד בעל העטיפה הסגולה. בניגוד לשווקים אחרים בעולם, בישראל שטראוס שולטת בשוק טבלאות וחטיפי השוקולד באמצעות המותג פרה של עלית וכן מותגים כמו פסק זמן. שלושת מותגי השוקולד טובלרון, מילקה ו-cote dor מחזיקים בארץ בנתח שוק של כ-4% לפי נילסן.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות