סקר: רק 1% סבורים שכדאי לקנות בטיב טעם בגלל המחיר
סקר שילוב Millward Brown עבור כלכליסט מגלה כי רמי לוי עדיין נתפסת כרשת הכדאית ביותר לקנייה על ידי רוב הצרכנים. טיב טעם מעדיפה להתמקד במועדון הלקוחות ובניסיון להפוך כמה שיותר צרכנים לנאמנים לרשת
סקר שילוב Millward Brown שנעשה עבור "כלכליסט", גילה כי רמי לוי עדיין נתפסת כרשת הכדאית ביותר לקנייה על ידי רוב הצרכנים. על פי הסקר, 24% סבורים שרמי לוי היא רשת השיווק הכדאית ביותר, לעומת 18% הסבורים כך לגבי שופרסל דיל, 12% על חצי חינם ו־8% על מגה. לגבי טיב טעם, שמנסה בחודשים האחרונים להיכנס לזירת המחיר, רק 1% מהנשאלים סבורים כי היא הרשת הכדאית ביותר לקנייה.
הסקר נערך בעקבות הקרבות השיווקיים שניצתו לפני כשבועיים בנשר שליד חיפה בעקבות כניסתו של רמי לוי למתחם, נמשכים גם בימים אלה כאשר מגה בול ממשיכה לחלק עוף חינם, רמי לוי מוכר ק"ג עוף ב־39 אגורות ושופרסל דיל ב־49 אגורות. המשך המבצעים מעורר מחדש את השאלה איזו רשת שיווק נתפסת כזולה ביותר על ידי הצרכנים. זאת לאחר שהורדת מחירי העופות בנשר התגלגלה בסופו של דבר לכל רחבי הארץ, לאחר שגם שופרסל וגם רבוע כחול המפעילה את רשת מגה בול, החליטו לחתוך מחירים כדי לנסות ולהכות ברמי לוי בתחום שבו הוא נתפס כחזק ביותר.
למרות הנתון לפיו רק 1% חושבים כי טיב טעם היא הכדאית ביותר, הרשת אינה מוותרת בקלות וממשיכה להילחם בזירת המחיר, תוך שהיא מתמקדת במועדון הלקוחות ובניסיון להפוך כמה שיותר צרכנים לנאמנים לרשת, כדי שלא יברחו למתחרות. ל"כלכליסט" נודע, כי לאחר שבחודש האחרון מכרה עשרות מוצרים ב־2 שקלים, מגבירה טיב טעם בשבועיים הקרובים את מבצעי המחיר לחברי המועדון בכלל הרשת, כאשר בין 8 ל־15 ביוני תציע 30% הנחה על כל מחלקת הפירות והירקות, וכל מוצרי שטראוס ועלית יימכרו במבצע של 3 פלוס 1 חינם. שבוע לאחר מכן תציע הרשת את כל המוצרים במחלקת הבשר ללא מע"מ.
לדברי דן איתמר, מנכ"ל הרשת, "החלטנו לצאת במבצעים לאחר שבתוך שלושה חודשים הגענו ל־100 אלף לקוחות במועדון הלקוחות. תכננו לגייס 150 אלף עד סוף השנה וכנראה שנעבור את היעד". לדבריו, גם תדירות המבקרים מבין חברי המועדון גדלה בתקופה זו ב־20% לעומת תקופה מקבילה אשתקד וסל הקנייה גדל ב-3%. "אנחנו לא ניכנס למלחמת העופות", הוסיף איתמר, "כי יותר נכון לנו להתמקד במועדון הלקוחות ולא בכלל האוכלוסייה".
5 תגובות לכתיבת תגובה