אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גיתם, אדלר-חומסקי ויהושע עלו לשלב השני במכרז מכבי

גיתם, אדלר-חומסקי ויהושע עלו לשלב השני במכרז מכבי

שלושת המשרדים יתבקשו להציג פרזנטציה הכוללת אסטרטגיה וקריאייטיב, וכן התייחסות להצעת המחיר והפרסום ב"מכביתון"

08.06.2009, 13:27 | מיטל זדה

שלושת המשרדים שנגשו למכרז הפרסום של מכבי, עלו לשלב השני. המשרדים: אדלר חומסקי, יהושע TBWA, וגיתם BBDO  יתבקשו במסגרת השלב השני להציג פרזנטציה הכוללת אסטרטגיה וקריאייטיב, וכן התייחסות להצעת המחיר והפרסום ב"מכביתון", זאת בהתאם לבריף שהועבר אליהם.

כפי שפורסם ב"כלכליסט", תקציב הפרסום של מכבי, בהיקף של 6 מיליון שקל, יצא למכרז, כאשר שלושה משרדים בלבד החליטו להתמודד בו. משרד הפרסום באומן בר ריבנאי שטיפל בתקציב בשנים האחרונות, החליט שלא לגשת למכרז, ובמקום זאת התמודד במכרז שירותי בריאות הכללית.

כמו כן, בתחילה הציגה הקופה תנאי במכרז, לפיו המשרדים המתמודדים במכרז יתבקשו להתחייב בפני מכבי על פרסום בעיתון ששייך לקופה, המכביתון, בהיקף של 600 אלף שקל.

המחאה מצד משרדי הפרסום הביאה את מכבי לשנות את הסעיף ולא להגביל את הפרסום בהיקף מסויים. עם זאת, הסעיף לא בוטל לחלוטין.

תגיות