אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בלעדי: ניו-פארם תגדיל את תקציב הפרסום ב-30% צילום: אריאל בשור

בלעדי: ניו-פארם תגדיל את תקציב הפרסום ב-30%

תקציב הפרסום של הרשת יעמוד על יותר מ-23 מיליון שקל, לעומת 73 מיליון שקל של סופר-פארם. הרשת משנה את השפה הפרסומית ותצא במסע פרסום קריאייטיבי

15.06.2009, 09:17 | אורנה יפת

רשת ניו־פארם, המתחרה העיקרית של סופר־פארם, מנסה להיכנס לתודעת הצרכנים, ולאחר יותר מעשר שנים משנה את השפה הפרסומית שלה. ל"כלכליסט" נודע כי הרשת עומדת לצאת בקמפיין חדש שלראשונה יכלול פרזנטורית וירטואלית. דמותה של אחת ממשתתפות תוכנית הטלוויזיה "נולד לרקוד", מיה אמיתי, תככב בקמפיין כצללית בצבע לבן על רקע אדום, כצבעי הרשת.

הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון בהשקעה של מיליון שקל. בשנת 2008 עמד תקציב הפרסום השנתי של ניו־פארם על 18 מיליון שקל והשנה הוא גדל ב-30%. לשם השוואה, תקציב הפרסום של סופר־פארם ב-2008 עמד על 73 מיליון שקל במחירים ריאליים לפי יפעת בקרת פרסום.

איתן ששון, סמנכ"ל השיווק והמכירות ברשת, אישר את המידע. לדבריו, "בחודשים האחרונים עלינו לטלוויזיה עם קמפיינים שהתבססו בעיקר על מבצעי מחיר וסיילים. הקמפיין הנוכחי, שכולל גם קריאייטיב, הוא אבולוציה של התפתחות הרשת כדי להיכנס לתודעה של הצרכנים לאורך זמן. מטרתו של הקמפיין להעביר מסר של חוויית קנייה ברשת הפארם, ולהפוך את הרשת למשדרת סקסיות וכיפיות". הדמות הווירטואלית תלווה מחודש יולי את כל פרסומי הרשת.

ניו־פארם אינה נוהגת לצאת בקמפיינים אגרסיביים כגון אלה של המתחרה סופר־פארם, בעיקר בשל העובדה כי עד כה לא הוציאה הרשת תקציבים גבוהים על פרסום. ניו־פארם נמצאת בבעלות המשביר לצרכן, אבל בעוד שהמשביר משתמשת בפרזנטוריות ידועות כגון סנדי בר וכעת מורן אטיאס, בניו־פארם לא מאמינים בשימוש בפרזנטוריות מפורסמות.

ניו־פארם מפעילה 54 סניפים. יו"ר החברה הוא גיל אונגר, לשעבר מנכ"ל רבוע כחול. מינויו לתפקיד בדצמבר האחרון נועד לאפשר לניו־פארם לבצע את קפיצת המדרגה בשוק הפארם.

תגיות