אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
"משלימים עם הגורל": בנק אוף אמריקה משתמש בלוגו של מריל לינץ' צילום: בלומברג

"משלימים עם הגורל": בנק אוף אמריקה משתמש בלוגו של מריל לינץ'

לאחר שמנכ"ל בנק אוף אמריקה קנת' לואיס, התלונן בפני ועדת הסנאט על הלחצים שהופעלו על מנהלי הבנק לאשר את רכישת מריל לינץ' בספטמבר 2008, עושה הבנק שימוש בלוגו של מריל לינץ' בקמפיין החדש

15.06.2009, 10:39 | סוכנויות הידיעות

פחות משבוע לאחר שקנת' לואיס הופיע בפני ועדת הסנאט והתרעם על מסע הלחצים, לדבריו, שהופעל על חברי ההנהלה והדירקטוריון של הבנק, בנושא רכישת מריל לינץ', עושה הבנק שימוש בסמלי בית ההשקעות.

השם של מריל לינץ' כמו הלוגו של השור, יקבלו דחיפה חדשה על ידי בעל הבית החדש של החברה, בנק אוף אמריקה. השבוע ישיק מריל לינץ' קמפיין בהיקף של 10 מיליון דולר, הכולל שילוט חוצות ופרסום אינטרנטי, עם שימוש בסמלי מריל לינץ'. 

בהמשך השנה מתכנן בנק אוף אמריקה להשיק קמפיין, שיכלול שילוט חוצות ופרסומות טליווזיוניות, שיעשו שימוש בלוגו של ה'עדר השועט' של מריל לינץ', שימשיך לשמש את בנק אוף אמריקה.

לאחר המכירה של מריל לינץ' לבנק אוף אמריקה בסוף ספטמבר 2008, עלו ספקולציות בנוגע להמשך קיומו של בנק ההשקעות, או שהלוגו של בית ההשקעות יחליף את המותג "בנק אוף אמריקה", באזורים בהם לארה"ב אין אהדה רבה.

Anne Finucane, מנהלת השיווק של בנק אוף אמריקה, מסרה כי "הבנק ערך ראיונות עם מאות מנהלים, בחברות שהן לקוחות הבנק ולקוחות מריל לינץ' וגילה כי הסינרגיה שמתקבלת משילוב של הלוגואים של בנק אוף אמריקה ומריל לינץ' חזקה מאשר השימוש בכל אחד מהם בנפרד".

תגיות