אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פרוקטר אנד גמבל תשקיע 4 מיליון שקל בחסות לעונה החדשה של כוכב נולד

פרוקטר אנד גמבל תשקיע 4 מיליון שקל בחסות לעונה החדשה של כוכב נולד

שיתוף הפעולה בין שני המותגים יגיע לשיאו בגמר כוכב נולד, שיתקיים השנה באילת, כאשר הקהל יוכל להשיג כרטיסים באמצעות מבצע מכירות של המותג

17.06.2009, 13:52 | מיטל זדה
פרוקטר אנד גמבל תשקיע כ-4 מיליון שקל בחסות לעונה החדשה של התוכנית כוכב נולד. החסות תוענק באמצעות המותג הרבל אסנס ויכלול גם חסות באתר מקו ובנקודות המכירה.

שיתוף הפעולה בין שני המותגים יגיע לשיאו בגמר כוכב נולד, שיתקיים השנה באילת, כאשר הקהל יוכל להשיג כרטיסים באמצעות מבצע מכירות של המותג.

עבור פרוקטר אנד גמבל לא מדובר בשיתוף פעולה ראשון עם תוכנית ריאליטי. החברה העניקה חסות לעונה הראשונה של הישרדות, אז זכתה לחשיפה יוצאת דופן עם המותג הד אנד שולדרס.

כוכב נולד שנחשבת לאחת מהתוכניות הכי פופולריות בישראל, סיימה בעונה הקודמת את השת"פ הארוך שהיה לה עם חברת סלקום. סלקום אז הודיעה על הפסקת החסות בעקבות צמצום היקפי הפרסום שלה, לאחר שבמשך שנים היא לקחה חלק באירוע הגמר של התוכנית.

תגיות