אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
RBC: "השקת האייפון בישראל היא בגדר קוריוז" צילום: בריאן סוליס cc-by

RBC: "השקת האייפון בישראל היא בגדר קוריוז"

בית ההשקעות RBC, שותפו העסקי של תמיר-פישמן, פרסם דו"ח המעריך כיצד תשפיע השקת האייפון על השוק הישראלי: "אם הפרסומים נכונים, פלאפון ופרטנר יצטרכו למכור אייפון אחד על כל שישה סלולריים"

18.06.2009, 14:56 | אסף גלעד

"השקת האייפון בישראל היא בגדר קוריוז ולא צפויה לשנות את כללי המשחק", כך נכתב בדו"ח של בית ההשקעות RBC, שותפו העסקי של תמיר-פישמן, שהעריך כיצד תשפיע השקת הסמאטרפון הפופולרי של אפל על שוק הסלולר הישראלי.

"זו בשורה חיובית עבור פרטנר ופלאפון" , נכתב בדו"ח, "הישראלים אוהבים גאדג'טים ונחשבים כמאמצים נלהבים של טכנולוגיות חדשניות. אם הפרסומים נכונים, שלפיהם פלאפון ופרטנר התחייבו לרכוש 100 אלף מכשירים בשנה כל אחת, אזי כל אחת מהן תצטרך למכור אייפון אחד על כל שישה מכשירי סלולר כדי להצדיק את התחייבויותהן, דבר שיהיה לא קל לביצוע בהתחשב בדריסת הרגל שיש לנוקיה ולסמסונג בשוק הישראלי, ובהתחשב בהשקות עתידיות של יצרניות נוספות".

"בשורה התחתונה," נכתב בדו"ח, "איננו צופים מהפכה בשוק הסלולר בישראל בעקבות כניסתו של האייפון וזאת מכמה סיבות: אין בלעדיות על שיווקו בישראל וסלקום צפויה גם היא להשיג רישיון הפצה של אייפון, השוק כבר מכיל כמה עשרות אלפי מכשירים המופעלות ברשתות פרטנר וסלקום ובסופו של דבר, שוק הסלולר כבר מזמן אינו נלחם על נתח שוק על על רווחיות. כך לדוגמה, תשתמש פלאפון באייפון כדי למשוך משתמשים נוספים לרשת GSM".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות