אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
זה סופו של כל בלון? ג'וסט משנה מודל עסקי צילום מסך

זה סופו של כל בלון? ג'וסט משנה מודל עסקי

החברה שהציעה ערוצי טלוויזיה ברשת תהפוך לספקית טכנולוגיה עבור בעלי תכנים. המנכ"ל הולך הביתה יחד עוד עובדים רבים

01.07.2009, 17:43 | סוכנויות הידיעות

שידורי וידאו ברשת מהווים חלום גדול כבר כמה שנים, אבל בינתיים, הם מפילים עוד ועוד חללים על מזבח ההוצאות ומיעוט ההכנסות. ג'וסט, אחד המיזמים המבטיחים בתחום, נמצא ככל הנראה בדרך להפוך לזכרון היסטורי.

החברה שהוקמה על ידי כמה מהסטארט-אפיסטים המובילים בעולם, שהיו מעורבים גם בסקייפ ובקאזה, התיימרה להציע ערוצי טלוויזיה רבים ברשת, ולממן אותם בפרסומות. אבל הכסף וגם הגולשים בוששו להגיע. יוטיוב המשיך להוביל בפער עצום והתכנים האיכותיים בארה"ב התרכזו בהולו. התוצאה: החברה החליטה לשנות מודל עסקי ולקצץ בעובדים - כולל המנכ"ל.

החברה שגייסה סכומי עתק הודיעה כי תציע כעת את הפלטפורמה הטכנולוגית שלה כ"וויט לייבל" לבעלי תכנים, ולא תפנה ישירות לצרכנים. "בזמנים קשים אלה, זה נהיה אתגרי מדי לתפקד כשירות עצמאי מבוסס פרסום", אמר המנכ"ל הפורש מייק וולפי, שימשיך לשמש כיו"ר.

תגיות