אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תקלה בעגלות בוגבו; לא נעשה איסוף מהמדפים צילום: גדי קבלו

תקלה בעגלות בוגבו; לא נעשה איסוף מהמדפים

יצרנית עגלות הילדים מצאה תקלה במעצורי הגלגלים של אחד הדגמים. מנכ"ל בוגבו ישראל: "לא נמצאה בעיה בטיחותית קשה"

15.07.2009, 16:54 | אורנה יפת
חברת בוגבו העולמית, המייצרת עגלות לילדים, גילתה תקלה במעצורי הגלגלים באחד הדגמים. החברה לא ביצעה איסוף מהמדפים (ריקול) בשום מקום בעולם וגם לא בישראל. בוגבו העולמית מצאה כי שימוש ממושך בעגלה עלול לגרום לבעיה במערכת המעצורים ולכך שהגלגל לא יינעל, וזאת בשל היווצרות של אבק ולכלכוך. התקלה נתגלתה בדגם בוגבו בי.

בחברה העולמית בחרו לפנות ללקוחות באמצעות אתר האינטרנט או להגיע אליהם באמצעות מאגר הלקוחות של החנויות המשווקות את העגלה ולא יצאו בהודעה פומבית באמצעי התקשורת. גם בישראל נהגו באותה הדרך.

"בשלב ראשון הפסקנו את המכירה, בדקנו את כל המלאי, והוספנו חבק מיוחד שייצרו בחברה בחו"ל למנגנון המעצורים", אומר קובי מיזרב, מנכ"ל חברת בוגבו ישראל. "בחברה העולמית החליטו לא לעשות ריקול כי לא מצאו שום בעיה בטיחותית קשה. אני מייבא עגלות שנים רבות ובכל סוגי העגלות יש בעיה בגלגלים אחרי שימוש ארוך. בשום מקום בעולם בוגבו לא עשו ריקול ולא התייחסו לזה כריקול אלא הוסיפו את החלק החדש גם לעגלות, גם לכאלה שלא התקלקלו כדי למנוע בעיה עתידית".

מדי חודש נמכרות בישראל כ-30 עגלות מסוג בוגבו. לדברי מיזרב, בישראל נמכרו כ-200 עגלות עד היום וטופלו בין כ-100 לקוחות שהחברה בישראל יצרה עימם קשר. עוד מסר מיזרב, כי הבעיה התגלגתה בחברה העולמית כבר ביוני ועד היום כולן תוקנו, גם העגלות שנמצאות במחסני החברה ברמת השרון. "אני לא חושש מפגיעה במכירות החברה", הוסיף מיזרב. "עד כה כל מי שהתקשר זה לקוחות שמחזיקים בדגם אחר של בוגבו ורצו לדעת אם הבעיה קיימת גם בעגלות שלהם".

מבוגבו העולמית נמסר כי "גם הוועדה האמריקאית לבטיחות המוצרים (CPSC) וגם חברת בוגבו הגיעו להסכמה כי אין צורך באיסוף של העגלות מהמדפים בשווקים בעולם מכיוון שהחברה סיפקה לצרכנים פתרון בטיחותי ומהיר לבעיה".

תגיות