אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רשם סימני המסחר: הסימן OPEL כלל אינו מוכר לציבור הצרכנים בישראל

רשם סימני המסחר: הסימן OPEL כלל אינו מוכר לציבור הצרכנים בישראל

הרשם דחה את ההתנגדות של חברת המכוניות לרשום בישראל סימן מסחר של חברה טורקית בשם OPET בטענה שהיא מטעה את הציבור

22.07.2009, 19:03 | מארק שון

רשם הפטנטים, המדגמים וסימני המסחר דחה לאחרונה את התנגדות חברת המכוניות אופל לרשום בישראל את סימן המסחר של חברה טורקית בשם OPET, בטענה שהיא מטעה את הצרכנים. אופל התנגדה לבקשת החברה הטורקית שביקשה לרשום את סימן המסחר שלה בין היתר עבור שמנים ודלקים, וטענה כי הסימן של החברה דומה מדי לשלה.

רשם הפטנטים, ד"ר מאיר נועם, קיבל את טענות OPET, שיוצגה באמצעות ד"ר כפיר לוצאטו ועו"ד רונן ששון ממשרד לוצאטו את לוצאטו, וקבע שהסימן OPEL כלל אינו סימן מוכר היטב לציבור הצרכנים בישראל, והשימוש שעושה אופל בסימנה בישראל אינו רב והוא אף הולך ופוחת.

הרשם התבסס על התצהיר של עורך הדין של חברת המכוניות הגרמנית, אורליך קלבן, וקבע כי רכבים מתוצרתה הוזכרו במספר מועט של כתבות במגזיני רכבים, בממוצע פעם או פעמיים בשנה, ובניגוד לסימן של רוליס רויס, לא הוכח כי הסימן של אופל הוא מסוג הסימנים היוקרתיים הידועים לציבור.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות