אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שאגת הציפור הלאומית של החברה להגנת הטבע

שאגת הציפור הלאומית של החברה להגנת הטבע

קמפיין הציפור הלאומית של החברה להגנת הטבע זכה בקמפיין השנה בתחרות האריה השואג. רמי לוי הוכתר כמנכ"ל השנה

24.07.2009, 12:20 | מיטל זדה
קמפיין הציפור הלאומית של החברה להגנת הטבע זכה בקמפיין השנה בתחרות האריה השואג שהתקיימה ביום שישי. שופטי התחרות ציינו שבקמפיין לא נעשה שימוש בפרסום או בקידום מכירות, ועל כן המודעות הגיעה מפעילות תקשורתית ופעילות יח"צ המקיפה קהל מגוון - מחיילי צה"ל ועד תלמידי בתי ספר.

במדליית הכסף זכה קמפיין גיוס תרומות מח עצם של עמותת עזר מציון, שנעשה באמצעות משרד בן-חורין אלכסנדרוביץ'. במדליית ארד זכה קמפיין מצודת האלה של משרד LONE STAR.

כמו כן הוענק אות המופת בתחרות ובו זכה יצחק אלדן עבור פרויקט דרך עץ הזית של ישראל. בתחרות שנערכת ע"י איגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, הוענק תואר מנכ"ל השנה לרמי לוי - מנכ"ל רשת שיווק 'שקמה' שלדברי השופטים, השכיל לעשות שימוש נבון ביחסי ציבור לקידום עסקיו. יקיר האיגוד הוא יחיאל אמיתי - דובר מזה 55 שנים.

תגיות