אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סופר-פארם תשקיע 4 מיליון שקל בהפיכת לייף סטייל לכרטיס אשראי יריב כץ

סופר-פארם תשקיע 4 מיליון שקל בהפיכת לייף סטייל לכרטיס אשראי

הרשת פתחה חברה משותפת עם קבוצת האשראי ישראכרט ורשת המזון מקדונלד'ס שתפעיל את פעילות כרטיס האשראי החדש, לייף סטייל פלוס

28.07.2009, 14:22 | אורנה יפת
רשת סופר-פארם מרחיבה את פעילות כרטיס לייף סטייל והופכת אותו לכרטיס אשראי, בשיתוף עם קבוצת ישראכרט. הרשת הקימה חברה משותפת עם קבוצת ישראכרט, שגם מקדונלד'ס שותפה בו באחוזים בודדים. חברה זו תנהל את מועדון לייף סטייל החדש ואת פעילות האשראי.

בשלב ראשון מדובר בהקשה שקטה. ל"כלכליסט" נודע, כי הרשת מתכננת לצאת בחודש אוקטובר בהשקה נרחבת בה תשקיע כ-4 מיליון שקל.

עד כה שימש לייף סטייל ככרטיס מועדון ששימש לרכישות רק ברשתות המועדון – סופר-פארם, מקדונלד'ס, אופיס דיפו וטויס אר אס. הכרטיס החדש ייקרא לייף סטייל פלוס ויכובד בכל בתי העסק בארץ ובחו"ל. לקוחות הכרטיס יוכלו לפרוס תשלומים, לצבור כוכבים, למשוך מזומנים ולקבל שירותים פיננסיים אחרים.

בשלב ראשון החל המועדון בפיילוט, המציע לעובדי סופר-פארם ולכמות מצומצמת של לקוחות הטבה מיוחדת של חודש קניות בסופר-פארם במתנה ופטור מדמי כרטיס למשך שנתיים. הרשת טרם החליטה מה תהיה תקרת ההחזר, אך בהמשך תורחב ההטבה גם ללקוחות נוספים, אשר יצטרפו לכרטיס בשנת ההשקה הראשונה.

מועדון לייף סטייל מונה 300 אלף איש. יאיר עשהאל, המשנה למנכ"ל סופר-פארם, מעריך כי ההטבות שמעניק הכרטיס בתחום התיירות, התרבות והפנאי יביאו לגידול של 100 אלף איש בכמות הלקוחות במועדון, בתוך שלוש שנים.

סופר-פארם נכנסת עם כרטיס מועדון שהוא גם אשראי לשוק רווי, כאשר בארנק הלקוחות מצויים כרטיסים זהים רבים. על כך אומר עשהאל, "לא הצלחנו לסגור קודם לכן את כל הדברים. עבדנו על הנושא מול חברות אשראי במשך חודשים רבים. עכשיו אנחנו מוכנים לפעילות הזו והצלחנו להגיע להבנות עם חברת ישראכרט".

תגיות