אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בלעדי: קבוצת ח.י נכנסת לשוק מוצרי החשמל הלבנים

בלעדי: קבוצת ח.י נכנסת לשוק מוצרי החשמל הלבנים

יבואנית LG תשקיע 5 מיליון שקל בכניסה לתחום ותתחיל לשווק את מוצרי המותג האיטלקי אריסטון. נשיא הקבוצה יוסי סרודי: "היעד הוא לתפוס נתח שוק של 10% בתוך שלוש שנים"

11.08.2009, 09:13 | אורנה יפת

קבוצת ח.י, המייבאת בין היתר את המותג LG לישראל, נכנסת לראשונה לתחום מוצרי החשמל הלבנים. החברה תשקיע 5 מיליון שקל בשיווק המותג האיטלקי אריסטון שיוקצו למלאי, ללוגיסטיקה ולפעילות שיווקית ופרסומית. בשנים האחרונות שווק המותג בישראל על ידי חברת LG וכעת החליטה החברה העולמית, Indesit, שבבעלות האחים מרלוני מאיטליה, להעביר את השיווק לידי קבוצת ח.י.

קבוצת ח.י עסקה עד כה ביבוא ובהפצה בלעדיים של LG Electronics בישראל בתחום הצגים ומוצרי המחשוב. כמו כן, החברה משווקת מוצרי ניווט מבית QUE. לדברי יוסי סרודי, נשיא קבוצת ח.י: ''אנו מתכוונים להיות שחקן משמעותי בתחום המוצרים הלבנים ולתפוס נתח שוק של יותר מ־10% בתוך שלוש שנים''.

בשלב הראשון תשווק ח.י מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחי כלים, תנורים, כיריים ומיקרוגל של אריסטון, ובשלב השני תרחיב את השיווק גם למקררים ולמקפיאים. המוצרים ישווקו תחת הסלוגן: ''טכנולוגיית הנוחות''.

"המותג ייכנס קודם כל לחנויות הפרטיות ורק בשלב הבא לרשתות החשמל", מסרה יעל רוט, מנהלת השיווק של הקבוצה. "ח.י הוכיחה עם LG שהיא יודעת להחדיר מותג לארץ, וזו הסיבה שהחברה האיטלקית בחרה בנו".

אלא שח.י נכנסת לשוק בעייתי שרווי בשחקנים, ובשנים האחרונות הוא אף אינו נחשב שוק רווחי במיוחד בשל התחרות ובשל המיסוי על מוצרי החשמל. עם השחקנים שעל נתח השוק שלהם תצטרך החברה להילחם נמנים בין היתר סימנס, אלקטרה, בוש, קריסטל, AEG ואחרים. לדברי רוט, היתרון של אריסטון הוא בכך שהוא ממותגי החשמל היחידים שאינם מיוצרים בטורקיה או בסין אלא בארץ המוצא, איטליה. "נכון שהשוק רווי. זה לא יהיה קל", מודה רוט. "אבל אנחנו יכולים להשתמש בערוצי ההפצה הקיימים של החברה וביכולות השיווק שלנו, ולחלוש על נתח שוק שיהפוך את הקטגוריה הזו לרווחית עבורנו".

בעקבות ההתרחבות גייסה החברה יותר מעשרה עובדים שהוכשרו כאנשי מכירות, שיווק ושירות. בראש המחלקה יעמוד איזי גרנות ששימש בעבר בתפקידי ניהול בחברת תדיראן אמפא ובאלקטרה.

בשלב זה אין בכוונת החברה ליזום קמפיין פרסום בטלוויזיה או בעיתונות, אלא לבצע פעילות מתחת לקו בנקודות המכירה. כאשר יורחב השיווק גם לרשתות השיווק, עתיד לעלות קמפיין נרחב יותר. את הפרסום בארץ יוביל משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין שמלווה את ח.י גם עם המותג LG.

חברת Indesit האיטלקית משווקת ארבעה מותגים של מוצרי חשמל לבנים: Indesit Ariston, Hot Point, ו־Scholtes. לחברה 17 מפעלים ברחבי אירופה והיא מעסיקה 17 אלף עובדים.

תגיות

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
חברה גדולה עם שירות אפסי
שירותי החברה גרועים מאוד, הם מתנערים מכל אחריות , התקשורת בין נציגי החברה ובין הדרג הבכיר לקוי וכך נפגע הלקוח, התעלמות מוחלטת מהלקוח!,המוצר אשר רכשתי מהם נמצא בטווח של שנה כ-8 פעמים בתיקון ועד היום לא זכיתי לשירות ובטח לעולם לא! לא להתפתות ולרכוש מוצר זול קורץ וכו' כל עוד אין לו שירות מאחוריו ! לסיכום שירות נוראי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
עוד לקוח מתוסכל  |  14.03.10
5.
שולטס, אריסטון, אינדסיט, והוט-פוינט.
חשוב מאוד לנו הצרכנים (ואם תחשבו טוב גם לכם) שיהיה יבואן חזק אמין ויציב ושכל המוצרים האלו יהיו באותו הבית בלבד ולא אצל כולם בשוק הפתוח. ראו לדוגמא את בוש, סימנס, קונסטרוקטה. יבואן חזק BSH ושרות CSB (אגב השרות שלהם לא משהו את זה אל תלמדו מהם אבל הרעיון מצוין)
א' , השפלה  |  14.10.09
4.
מתבקש שהם יקנו את פעילות יבוא מוצרי האלקטרוניקה הבידורית של LG!
כיום, מוצרי האלקטרוניקה הבידורית של LG לא נמצאים אצל יבואן גדול וחזק, ולכן הנוכחות בחנויות מאוד חלשה - בטח שיחסית לגודל הפוטנציאלי (הרי לLG יש המון מוצרים כאלה - היא חברה גדולה). לכן מתבקש ש-"ח.י." (יבואנית המסכים של LG) ירכשו את הפעילות ויחזקו אותה - זה יהיה טוב גם לה וגם לצרכנים!
עדי  |  12.08.09
2.
השירות של ח.י. פשוט על הפנים! לא עומדים באחריות!
שאתה קונה מוצר בארץ , אתה מצפה שיהיה לו אבא ואמא, שיהיה למי להתלונן עם קורה משהו,אבל פה זה ממש לא הגיוני! הם לא מכבדים את האחריות ! פשוט בושה! אל תתפתו למחיר הזול! לא לקנות שום מוצר מהיבואן ח.י. ! זול עולה ביוקר! אל תגידו לא אמרתי!
אחד שהתאכזב , ת"א  |  12.08.09
לכל התגובות