אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בונוס של 3 מיליון שקל לעובדי נמל אילת צילום: ג'ו קוט

בונוס של 3 מיליון שקל לעובדי נמל אילת

כל אחד מהעובדים יזכה לבונוס של 30-20 אלף שקל, שמקורם ברווחי החברה בין 2006 ל-2007

21.09.2009, 17:25 | ליאור גוטמן

עובדי נמל אילת יזכו לקבל בין 20 ל-30 אלף שקל, שיחולקו לכל אחד מ-111 עובדיה – כך הודיעה היום (ב') הנהלת הנמל. מקור התשלום הנוסף נגזר מרווחי החברה בין 2006 ל-2007, כאשר היקף המענק הכספי נקבע ביחס להמלצות מנהלי החברה.

על פי גורמים בנמל, הסכום שהוענק לכל עובד לא עולה על הממוצע של שתי משכורות חודשיות. עובד שמרוויח יותר ממנכ"ל הנמל לא יזכה לקבל תוספת תשלום. עוד הוסיפו בנמל שהבונוס יינתן לאחר העברת החלק היחסי ברווחים לידי המדינה, סכום של כ-47 מיליון שקל.  

נמל אילת הוקם בשנות ה-50. קרוב ל-75% מנפח העבודה בו מבוסס על פריקה ואכסון מכוניות שיוצרו במזרח הרחוק, כגון מאזדה, יונדאי או טויוטה, זאת מכוח הוראה של משרד התחבורה בנושא, שנועדה לעודד את פעילות המסחר במקום. המדינה מתכוונת להפריט את כלל הפעילות בנמל, צעד שעלול להוציא ממנו את יבואני הרכב ולהעבירם לנמל אשדוד. הנהלת נמל אילת כבר התבטאה בעבר בנושא, ואף טענה שצעד זה יפגע קשות ברצון להפריט את הנמל.

תגיות

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
ללא רכבת נמל אילת לא יוכל להתפתח
רק מסילת ברזל שתוביל מטענים מנמל אילת צפונה באמצעות הרכבת תאפשר לנמל אילת להתחרות עם נמלי הים התיכון ביבוא מהמזרח הרחוק. ממשלות ישראל לא מבינות את הצורך הדחוף להניח את המסילה לים סוף. ישנם כל מני גופים שמפחדים מהתחרות של הרכבת. אפילו ממלכת ירדן מעונינת בהקמת המסילה כדי לשנע דרכה מטענים מנמל עקבה לנמלי אשדוד וחיפה כדי להתחרות בתעלת סואץ. רק ממשלות ישראל מונעות מהתוכנית לצאת לדרך. חבל מאוד.
יואל פרידג'ון , הוד השרון  |  21.09.09
לכל התגובות