אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בלעדי: סטימצקי מקימה את חנות הדגל שלה בדיזנגוף סנטר צילום: עמית שעל

בלעדי: סטימצקי מקימה את חנות הדגל שלה בדיזנגוף סנטר

החנות תשתרע על פני 150 מ"ר ממש בכניסה לסנטר, במקום שבו נמצאת כיום חנות אפרודיטה. בתוך כך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של סטימצקי, רועי פרייבך, עוזב את הרשת

30.09.2009, 09:32 | גלי ברגר

סטימצקי מקימה חנות דגל בדיזנגוף סנטר, כך נודע ל"כלכליסט". החברה חתמה על הסכם עם שמואל אבני, בעל רשת אפרודיטה, לפינוי החנות שלו בסנטר, המשתרעת על פני 150 מ"ר. סטימצקי גם תוכל להקים בתוך החנות גלריה בשטח של עוד 60 מ"ר. המועד המתוכנן לפתיחת הסניף: עד סוף השנה.

דיזנגוף סנטר נחשב כיום מעוזה של הרשת המתחרה צומת ספרים, המפעילה בו שלוש חנויות, לרבות "חנות הספרייה" - חנות גדולה במיוחד הכוללת שולחנות וכיסאות בתוך החנות ומחוצה לה, וניצבת בצמוד לרשת בתי הקפה החיפאית גְרג, שעמה צומת ספרים משתפת פעולה גם בסניפים אחרים. בספרייה צומת ספרים מקיימת גם אירועים.

סטימצקי תשקיע מיליון שקל בעיצוב חנות הדגל, נוסף על דמי הפינוי ששילמה לאפרודיטה. בעוד חנות הדגל של צומת ספרים נמצאת בקומה השנייה של דיזנגוף סנטר, במיקום שמקשה על איתורה, החנות של סטימצקי תהיה ממוקמת בפריים לוקיישן, בסמוך לאחת הכניסות הראשיות לדיזנגוף סנטר, מרחוב דיזנגוף עצמו. ברשת עדיין לא החליטו אם בחנות תהיה פינה של רשת המוזיקה צליל שבבעלות סטימצקי, אך מבטיחים שהחנות תציע מגוון גדול במיוחד של ספרים.

במקביל לחנות החדשה, תמשיך סטימצקי להפעיל את החנות הקיימת שלה בסנטר, ששטחה קטן בהרבה. נראה שהמרוויחים הגדולים מהמהלך יהיו המבקרים בסנטר, שיוכלו ליהנות מתחילת השנה מחמש חנויות ספרים במתחם אחד.

במקביל תפתח סטימצקי שוב את הסניף שלה בתיאטרון הבימה בתור חנות שתתמחה בספרים ובמגזינים בתחום האמנות והעיצוב. בדומה לחנות הדגל בדיזנגוף סנטר, גם גודלה של חנות הבימה יהיה 150 מ"ר, ויהיה בה חלון ראווה גדול במיוחד.

חנות אפרודיטה שתיהפך לסטימצקי, צילום: עמית שעל חנות אפרודיטה שתיהפך לסטימצקי | צילום: עמית שעל חנות אפרודיטה שתיהפך לסטימצקי, צילום: עמית שעל

שינויים ארגוניים בצמרת

מי שיוביל את השקת חנות הדגל יהיה צוות חדש של סטימצקי. ל"כלכליסט" נודע עוד כי רועי פרייבך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של הרשת מאז מאי 2006, הודיע כי הוא עוזב את תפקידו לטובת תפקיד מחוץ לסטימצקי: "אחרי שלוש וחצי שנים הגיע הזמן לפנות לאתגר הבא", מסר ל"כלכליסט".

פרייבך, שהגיע משטראוס, היה אחראי לפיתוח ולמימוש האסטרטגיה השיווקית של הרשת וכן לעיצוב החנויות, להכשרת צוות העובדים, לשירות הלקוחות, לפעילות המסחרית ולשיתופי הפעולה של הרשת. כעת החליטה מנכ"לית סטימצקי לפצל את התפקיד לשניים: רונן כהן מונה לתפקיד סמנכ"ל המכירות, ואילו אורלי פינקלמן, שבעבר עבדה בחברת טבע, תהיה מנהלת השיווק של הרשת.

רשת סטימצקי נמצאת בבעלות קרן ההשקעות מרקסטון והיא מונה 150 חנויות.

תגיות