אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
השפל במודעות קובר את מגזין המזון הוותיק בארה"ב צילום: בלומברג

השפל במודעות קובר את מגזין המזון הוותיק בארה"ב

המו"לית של ווג והניו יורקר סוגרת את "גורמה" לצד 3 מגזינים אחרים, לאחר שהמודעות נחתכו ב-50%

05.10.2009, 19:04 | סוכנויות הידיעות

גורמה, מגזין המזון הוותיק ביותר בארה"ב, נסגר על ידי המו"ל 'קונדה נאסט' בצל השפל המכאיב במודעות הפרסום.

המו"ל יסגור גם את המגזינים מודרן ברייד, אלגנט ברייד וקוקי. בתחילת השנה נסגרו מגזין הביזנס פורטפוליו ומגזין סגנון הפחיים דומינו.

קונדה נאסט לא הגיבה לדיווח של AP אך במזכר שהופץ היום בין העובדים מנכ"ל החברה צ'ארלס טאונסנד אמר, כי חיסול המגזינים נדרש כדי "לנווט את החברה דרך השפל הכלכלי ולהתייצב כדי לנצל הזדמנויות בעתיד".

חברת הייעוץ מקינזי סייעה למו"ל להוריד עלויות. אף שתוצת גורמה היתה 980 אלף בשנה שעברה הוא סבל מצניחה במודעות הפרסום. מספר עמודי הפרסומות נחתך ב-50% ברבעון השני לעומת הרבעון המקביל. קונדה נאסט שבבעלות המיליארדר ס.איי. נויהאוז מוציאה לאור גם את ווג, וויירד והניו יורקר. במקביל, החברה מוציאה לאור מגזין מזון נוסף בשם בון אפטיט.   

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות