אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רבוע כחול: 300 אלף לקוחות הצטרפו למועדון YOU בחודש וחצי צילום: איציק בירן

רבוע כחול: 300 אלף לקוחות הצטרפו למועדון YOU בחודש וחצי

20 אלף לקוחות הצטרפו לכרטיס האשראי שהושק בשיתוף עם מסטרקרד; YOU החליף את מקומו של המועדון הישן - buy and bonus

06.10.2009, 15:58 | גלי ברגר
חודש וחצי לאחר השקת מועדון you המחודש, ברבוע כחול מדווחים על 300 אלף לקוחות שהצטרפו, חלקם לקוחות המועדון הקודם של החברה - buy and bonus, שלא היה פעיל בשנים האחרונות. ל"כלכליסט" נודע כי 20 אלף לקוחות הצטרפו לכרטיס האשראי YOU שהושק בשיתוף עם מסטרקרד. עד עתה כרטיס האשראי YOU היה רק עם חברת דיינרס, וברבוע קיוו כי ההסכם עם מסטרקרד יהפוך את הכרטיס החוץ בנקאי ליותר אטרקטיבי.

ברבוע מדווחים עוד כי שיעור הפדיון שמקורו ברכישות שביצעו חברי מועדון מסך הפדיון של החברה עומד על כ-42%, כאשר היעד שהציבו בחברה הוא 50% ו-500 אלף חברים בתחילת 2010. בנוסף, במכירות מחלקות המאפים ומותג הבשר אדום אדום, עליהן מוצעת הנחה של 15%, חלה עלייה של עשרות אחוזים. בימים אלה מתחילים חברי המועדון לקבל חזרה את סכומי הכסף שנטענו בקניות האחרונות באמצעות הנחות על כ-40 מוצרים.

מועדון הלקוחות you הינו בבעלות משותפת של רבוע כחול (75%) ודור אלון (25%). הכרטיס מעניק הטבות והנחות ב-15 רשתות, מרביתן בשליטת קבוצת אלון, בעלת השליטה ברבוע כחול, ובהן: מגה, דור אלון, אלונית, ורדינון, כפר השעשועים, נעמן, ששת, פיצה האט, נופש ישיר ועוד.

עד להשקת הכרטיס החודש, מועדון you נוהל מחוץ לכותלי רבוע כחול, ועתה הוא נמצא תחת אחריות של דרור מורן, המשמש מנכ"ל you וסמנכ"ל הכספים של החברה. מבחינת רבוע כחול מדובר במהלך אסטרטגי בעל חשיבות גדולה ביצירת העדפה לרשת מגה בקרב הלקוחות, וכן באיסוף מידע על הרגלי הצריכה של הלקוחות ושייוק ממוקד בהתאם לצרכיהן.

תגיות