אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לאחר השינויים בכלל פיננסים: קבוצת כלל יוצאת במהלך של כינוס מותגים

לאחר השינויים בכלל פיננסים: קבוצת כלל יוצאת במהלך של כינוס מותגים

הקבוצה ממזגת את מערכי המכירות של החטיבות ובמקביל משקיעה 2 מיליון שקל בהפיכת המותג כלל למותג מטריה של חמש חטיבות הקבוצה. אורי גינוסר: "כיום המבוטחים לא יודעים שיש קשר בין כל החברות, כי לכל אחת שפה פרסומית שונה ופריזנטור אחר"

08.11.2009, 13:35 | אורנה יפת

נמשכים השינויים בקבוצת כלל. לאחר חילופי המנכ"לים בכלל פיננסים, במסגרתם מונה טל רז במקומו של שוקי אברמוביץ, ותוכנית ההתייעלות שכללה פיטורים של 30 עובדים, קיצוצי שכר ושינויים בשדרה הניהולית הבכירה שתחת המנכ"ל, עורכת כעת הקבוצה מהלך מיתוגי פרסומי של מיזוג חטיבות תחת מותג אחד, ומיזוג חלק ממערכי המכירות של חטיבות קבוצת כלל.

המותג "כלל" יהפוך למותג מטריה שיכנס תחתיו את כל חטיבות הקבוצה: כלל ביטוח, כלל פנסיה וגמל, כלל מימון, כלל בריאות וכלל פיננסים.

המהלך השיווקי יגבה מהלך מקביל שעורכת בימים אלה הקבוצה: איחוד חלק מהפעילות התפעולית שיכלול מיזוג מערכי המכירות של חטיבות הביטוח האלמנטרי, ביטוח פנסיה וגמל וחטיבת הבריאות.

לדברי אורי גינוסר, ראש אגף קשרי חוץ בקבוצה, "כל אחד מהמוצרים נמכר עד היום בנפרד על ידי שלושה אנשי מכירות והחל ב-2010 איש קשר אחד יציע ללקוח את כל שלושת המוצרים".

לדבריו, מהלך המיתוג נועד לאחד את כל חמש חטיבות הקבוצה, שעד היום לכל אחת מהן הייתה שפה פרסומית נפרדת ופריזנטור שונה. "היה מצב בו כלל הבריאות שכרה את דני רופ ללוות את הפרסומות שלה וכלל פיננסים שכרה את אלון גל וכו', והמבוטחים לא ידעו שישי קשר בין החברות".

גינוסר סירב לנקוב ביעדי מכירות, אך מסר כי המטרה היא להגדיל את מכירות המוצרים בקבוצה לאחר שהלקוח יבין כי מדובר בבית אחד עם הרבה מותגים.

את המהלך, בהשקעה של 2 מיליון שקל, מוביל משרד הפרסום גיתם אך שולבו בו גם משרד הפרסום דרורי שלומי שמטפל בחטיבת הבריאות, הפיננסים ומימון ומקאן אריקסון שאחראי לפרסום של כלל ביטוח באינטרנט. המהלך יכלול קמפיין אינטרנט ברשתות החברתיות ובבלוגים, שבין היתר, מזמין את משתמשי פייסבוק להכין סרט אישי על רגעים בחייהם. כמו כן ילווה המהלך בקמפיין חסויות בטלוויזיה וקמפיין עיתונות, תחת הסלוגן "לכל רגע בחיים יש כלל".

תגיות