אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
"מעבר למיקרו-תשלומים הוא הפתרון לפיראטיות" צילום מסך: www.gamespot.com

"מעבר למיקרו-תשלומים הוא הפתרון לפיראטיות"

כך טוען פול לי, לשעבר נשיא חברת המשחקים Electronic Arts בכנס סלקום מדיה. לדבריו, המעבר למודל של תשלומי דולרים בודדים עבור תוספים למשחק חינמי הכניס מיליוני דולרים בחודש

17.11.2009, 14:59 | עומר כביר

מעבר למודל של מיקרו-תשלומים הוא הפתרון לפיראטיות תוכנה ומשחקים – כך אומר פול לי, לשעבר נשיא Electronic Arts Studios וכיום מנהל שותף בקרן ההון סיכון Venedge Capital, בכנס סלקום מדיה שנערך היום בתל אביב.

לי סיפר שבעקבות העלייה הגדולה ברוחב הפס של משתמשי האינטרנט בקוריאה הדרומית הביאה לצניחה משמעותי במכירות של משחק הכדורגל הפופולרי של החברה שלו פיפ"א. זאת, מאחר שמשתמשים רבים בחרו להוריד עותקים פיראטיים של המשחק מהרשת.
השדכן "אנחנו חיברנו בין בלקברי לבין להקת U2" ראלף סיימון, מייסד פורום הבידור הנייד MEF בכנס סלקום מדיה: לבלקברי היה רצון להרחיב את תפוצת המכשיר מעבר לקהלים העסקיים. כשחיפשו כיצד להפיץ את המסר הצענו שייפגשו עם הלהקה גילעד נס, תגובה אחתלכתבה המלאה

"במקום למכור עותקים פיזיים של המשחק, הצענו אותו להורדה בחינם ברשת, ועברנו למודל של תשלומים זעירים – דולר אחד לחולצות מיוחדות, 50 סנט לנעליים מהירות. רק 10% עד 20% מהגולשים משלמים על זה, אבל כיום ההכנסות מהמודל הזה בקוריאה הדרומית עומדות על שלושה עד ארבעה מיליון דולר בחודש", אמר לי.

לי הוסיף: "כשהכול דיגיטלי, אפשר ליצור עותקים ללא עלות ובלי ירידה באיכות. כתוצאה, המחירים צונחים. כתוצאה, חברות שרוצות להתאים את עצמן למצב צריכות לעבור ממודל של מכירת מוצר למודל של מתן שירות".

תגיות