אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פרסום מבוסס מיקום מגיע ל-Google Earth צילום מסך אתר www.google.com/earth

פרסום מבוסס מיקום מגיע ל-Google Earth

הגרסה החדשה של התוכנה מציגה קישורים ממומנים בתוצאות החיפוש לבתי עסק הממוקמים באזור החיפוש

24.11.2009, 17:42 | אבנר קשתן
.Google Earth, תוכנת המפות של גוגל המציגה תמונות לווין בשולחן העבודה, תתחיל להציג פרסומות המתבססות על המיקומים בהם צופים המשתמשים, כך מדווח הבלוג paidContent.

הגרסה החדשה של התוכנה, אשר תומכת בחלונות, מק ולינוקס, מציגה קישורים ממומנים בתוצאות החיפוש לבתי עסק הממוקמים באזור החיפוש או הקשורים אליו, כגון חנויות או אתרי הזמנת מלונות. בעת הצגת מידע על אתרים או מקומות, מוצגות פרסומות נוספות לצד הטקסט.

גוגל מחזקת לאחרונה את יכולות הפרסום מבוסס-מיקום שלה באתר המפות המקוון, ואמש דווח כי היא רכשה את חברת טרהסנט, המתמחה בהצגת פרסומות באתרים המתבססות על מיקומו הגיאוגרפי של הגולש. בהודעה לעיתונות מסרה גוגל כי היא "חושבת שפרסום ממוקד-מיקום מספק שירות למשתמשים ומייצר ערך למפרסמים, ואנחנו מחפשים דרך להרחיב את השימוש בו ב-Google Maps ו-Google Earth"

שילוב פרסומות ב-Google Earth מהווה חריגה מתנאי השימוש הרגילים של תוכנית AdSense של גוגל, האוסרים על שילוב פרסומות בתוכנות הרצות על שולחן העבודה, בניגוד לאתרי אינטרנט. יתכן שצעד פנימי זה יסמן שינוי במדיניותה של גוגל, אשר עשוי להוביל לתוכנות רבות על שולחן העבודה המכסות על עלות הפיתוח שלהן על ידי הצגת פרסומות למשתמשים. מיקרוסופט הודיעה לאחרונה כי היא תפיץ בחינם גרסא של חבילת אופיס 2010, המכילה מהדורות מצומצמות של וורד, אקסל ופאוורפוינט ותמומן על ידי פרסומות בגוף התוכנה.

תגיות