אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
יורו ישראל זכתה לציון לשבח במסגרת התחרות הבינלאומית The Global Awards צילום: מיכאל קרמר

יורו ישראל זכתה לציון לשבח במסגרת התחרות הבינלאומית The Global Awards

הזכייה היא על קמפיין שעשתה הקבוצה עבור עמותת "לנשום" למען חולי האסתמה בישראל, שמטרתו הייתה עידוד המודעות לצורך החולים להכניס את התרופות לטיפול במחלה לסל הבריאות

25.11.2009, 12:18 | מיכל תוסייה כהן

קמפיין משולב של משרד הפרסום יורו ישראל וארד תקשורת, זכה בימים האחרונים לציון לשבח במסגרת התחרות The Global Awards.

הזכייה היא על קמפיין שעשתה הקבוצה עבור עמותת "לנשום" למען חולי האסתמה בישראל, שמטרתו הייתה עידוד המודעות לצורך החולים להכניס את התרופות לטיפול במחלה לסל הבריאות.

תחרות The Global Awards היא תחרות בינלאומית הנערכת מדי שנה בניו-יורק ועיקרה ציון לשבח של קמפיינים מובילים מרחבי העולם בתחום הבריאות. השנה ניגשו לתחרות 250 סוכנויות שונות מ-25 מדינות. הקמפיין שהובילה קבוצת יורו ישראל לציון לשבח ועלה לגמר של התחרות, ועל כן זכה לתעודת פיינליסט.

גיא גולן, מנהל מחלקת Euro Life בארד תקשורת, המתמחה בתחום הבריאות והרפואה, אמר כי "אנחנו שמחים על ההכרה הבינלאומית לו זכה הקמפיין ומודים לעמותת לנשום, שהעניקה לנו את הזכות לעשות דברים קצת אחרת מהמקובל. קמפיינים בתחום הבריאות הם קשים ומורכבים, אך הוכחנו שבאמצעים יצירתיים ועם תקציב מינימאלי ניתן להפיק קמפיין מוצלח שגם מימש את יעדיו וגם זכה להכרה".

תגיות