אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אפליסוניקס רוצה למכור לסינים הסרת שיער; תנסה לעמוד ביעד מכירות של 650 אלף דולר ב-2010 צילום: בלומברג

אפליסוניקס רוצה למכור לסינים הסרת שיער; תנסה לעמוד ביעד מכירות של 650 אלף דולר ב-2010

אפליסוניקס, שיפתחה את המכשיר להסרת שיער תחל בשיווק ומכירה של מכשיר הסרת השיער באולטרא-סאונד בסין ובהונג קונג; יעד המכירות המינימאליות בהסכם עם המפיץ - 650 אלף דולר ב-2010

02.12.2009, 16:31 | כתב כלכליסט

חברת אפליסוניקס המפתחת פתרונות מבוססי אולטרא-סאונד לשוק האסתטיקה, דיווחה לבורסה על התחלת שיווק ומכירות של ה-Selectif Pro, להסרת שיער בטכנולוגיית אולטרא-סאונד, בשווקי הקוסמטיקה בסין והונג קונג.

על פי מזכר ההבנות שנחתם עם המפיץ בסין, תוקנה למפיץ בלעדיות בהפצת מכשיר ה-Selectif Pro בסין ובהונג קונג לתקופה של 12 חודשים, וזאת בכפוף לעמידה ביעדי מכירות מינימאליים בהיקף מצטבר של 650 אלף דולר עד סוף 2010, שהיא תקופת השקתו של המוצר בסין.

אפליסוניקס חתמה על מזכר הבנות להפצת המכשיר עם חברת הפצה סינית שעוסקת בשיווק מוצרים רפואיים ואסתטיים לשוק המקצועי. במסגרת ההסכם, התחייב המפיץ לטפל בהוצאת האישורים הנדרשים לצורך מכירת המכשיר בסין ובהונג קונג, כמו גם ביוזמות שיווקיות, ביניהן הצגת המכשיר בכנסים ובתערוכות. שני הצדדים פועלים לסגירת הסכם מלא להפצת המכשיר.

מזכר הבנות זה מצטרף למכירות הראשונות עליהן דיווחה לאחרונה אפליסוניקס בקנדה ובאיטליה. בקנדה, ניתנה למפיץ בלעדיות בשיווק המכשיר בכפוף ליעד מכירות מינימאלי של כ-420 אלף דולר עד סוף 2010. באיטליה קיבלה אפליסוניקס התחייבות להזמנת פתיחה ראשונית ומיידית של 40 אלף דולר. השוק האיטלקי נחשב לשוק קוסמטיקה מוביל ואסטרטגי המתאפיין במודעות גבוהה במיוחד לנושא האסתטיקה.

פרופ' יצחק פטרבורג, יו"ר דירקטוריון החברה מציין כי "ההתעניינות במוצר החדשני של אפליסוניקס להסרת שיער גדלה בהתמדה ומכירת המכשיר בסין מהווה פריצת דרך אסטרטגית של אפליסוניקס בחלק זה של העולם, ויחד עם מכירות ביפן, יאפשר הדבר למתג את המוצר במזרח הרחוק ויאפשר הרחבת המכירות והתקשרויות נוספות".

תגיות