אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מדד אמון הצרכנים בארה"ב עלה אך פחות מהצפוי צילום: בלומברג

מדד אמון הצרכנים בארה"ב עלה אך פחות מהצפוי

המדד לחודש דצמבר עמד על 52.9 נקודות, אך האנליסטים ציפו ל-54 נקודות. בחודש שעבר עמד המדד על 50.6 נקודות

29.12.2009, 17:24 | סוכנויות הידיעות

מדד אמון הצרכנים בארצות הברית עלה זה החודש השני ברציפות, בעקבות עלייה במספר האמריקאים שמאמינים שהכלכלה תשתפר ב-2010. כך עולה מדו"ח שפורסם היום (ג').

המדד עלה בדצמבר ל-52.9 נקודות, הרמה הגבוהה ביותר בשלושת החודשים האחרונים, לאחר שבנובמבר הוא עמד על 50.6 נקודות. תחזיות האנליסטים עמדו על קריאה של 54 נקודות.

"האמון מטפס לאיטו מהבור", אמר ריאן סוויט, כלכלן במודי'ס. "הצרכנים נותרו ממוקדים במצרכי יסוד, והצריכה התרכזה בסובסידיות ובהנחות. הצרכנים עדיין חוששים לגבי מקום העבודה שלהם וההכנסה העתידית אולם, יש עוד לאן להתקדם" הוא הוסיף.

נציין כי קריאה של 90 מצביעה על כלכלה יציבה.

תגיות