אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הטכנולוגיה ההיברידית מגיעה למכוניות הספורט: הונדה מציגה את ה-CR-Z

הטכנולוגיה ההיברידית מגיעה למכוניות הספורט: הונדה מציגה את ה-CR-Z

ל-CR-Z מנוע בנזין בנפח 1.5 ליטר ומנוע עזר חשמלי, בהספק משולב של 124 כוחות סוס. תשווק בישראל לקראת המחצית השנייה של השנה

12.01.2010, 12:39 | תומר הדר

הונדה היפנית הודיעה היום (ג') על הצגתה של מכונית ספורט היברידית ראשונה: CR-Z. המכונית, שחולקת מכלולים רבים עם הונדה אינסייט ההיברידית המשווקת כיום בישראל, תשווק בעולם רק בתצורת קופה (שתי דלתות) ותוצג באופן רשמי בתערוכת הרכב הבינלאומית שתתקיים בעוד כחודשיים בז'נבה.

בדומה להונדה אינסייט, ששוקלת 55 קילוגרמים יותר, גם ה-CR-Z עושה שימוש במנוע בנזין בנפח 1.5 ליטרים ובמנוע עזר חשמל. הספקם המשולב של צמד המנועים הוא 124 כוחות סוס. מנוע הבנזין, יש לציין, משודך לתיבת הילוכים ידנית בעלת שש מהירויות.

נתון פליטת המזהמים של ה-CR-Z עומד על 117 גרם פחמן דו חמצני לקילומטר, נתון נמוך מזה של רוב המכוניות המשפחתיות המשווקות בישראל. בדומה להונדה אינסייט, גם ה-CR-Z מצוידת במנגנון המאפשר לנהג לשלוט על אופיו של הסיוע שהמנוע החשמלי מעניק למנוע הבנזין. שיווקה של ה-CR-Z יחל בישראל לקראת המחצית השנייה של שנת 2010.

תגיות