אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גם אופרה קונה חברת פרסום בסלולר

גם אופרה קונה חברת פרסום בסלולר

מפתחת הדפדפנים הנורבגית הודיעה כי תרכוש את AdMarvel תמורת 8 מיליון דולר. לאחרונה גם גוגל ואפל רכשו חברות המתמחות בפרסום במכשירים סלולריים

20.01.2010, 16:54 | אבנר קשתן
יצרנית הדפדפנים אופרה הודיעה היום (ד') על כוונתה לרכוש את חברת הפרסום הסלולרי AdMarvel, ולהתחרות בשוק הפרסום הסלולרי עם יצרניות הדפדפנים האחרות, כך מדווח בלוג הטכנולוגיה טקראנץ'.

תמורת חברת AdMarvel, אשר הוקמה בשנת 2006 ונמצאת בבעלות פרטית, תשלם אופרה 8 מיליון דולר במזומן, ועוד התחייבות לתשלום 15 מיליון דולר בשנתיים הקרובות המותנה ביעדים עסקיים. החברה מספקת פתרונות לניהול קמפייני פרסום וקישור בין מפרסמים ויעדים באתרי אינטרנט סלולריים, אפליקציות והודעות SMS.

לאופרה שני דפדפנים סלולריים, המתאימים למכשירי סמארטפון ולטלפונים רגילים, והיא מובילה בנתח השוק מבין הדפדפנים הסלולריים, עם כ-26% מהשוק על פי אתר StatCounter. על פי מנכ"ל אופרה לארס בוילסן, הפרסום הסלולרי יאפשר לאופרה לתרגם את 50 מיליון הגולשים המשתמשים בדפדפנים שלה לרווח מפרסומות.

גם מתחרותיה של אופרה בתחום הדפדפנים הסלולריים פונים לפרסום כערוץ רווח. אפל, אשר דפדפן האייפון שלה מחזיק במקום השני עם כ-20% מהשוק, רכשה לאחרונה את חברת הפרסום Quattro Wireless ב-275 מיליון דולר. גוגל, אשר דפדפן מערכת ההפעלה של אנדרואיד מחזיק בכ-4.4% מהשוק וצובר פופולריות לאחרונה, נמצאת בהליכים לרכישת חברת AdMob בסכום של 750 מיליון דולר, אך העסקה נמצאת בחקירה על ידי רשות ההגבלים העסקיים בארה"ב, מחשש להעמקת המונופול של גוגל בתחום החיפוש.

תגיות