אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עקב משבר במו"מ עם הוועד: אל על מאיימת לפטר 200 עובדים זמניים צילום: סיוון פרג'

עקב משבר במו"מ עם הוועד: אל על מאיימת לפטר 200 עובדים זמניים

המו"מ המתנהל מדי שנה על המשך העסקת העובדים הזמניים נקלע למשבר לאחר שההסתדרות דרשה שקליטתם תיעשה לפי ותק

27.01.2010, 22:50 | מיקי פלד

הנהלת אל על הוציאה מכתבי התראה לפני פיטורים לכ-200 עובדים זמניים העובדים בחברה מזה כמה שנים - זאת במהלכו של משא ומתן בין ועד העובדים וההסתדרות לבין ההנהלה לקביעת כמות העובדים הזמניים שתיקלט בחברה עם תום תקופת העסקתם בסוף פברואר. שיחות אלו מתקיימות כל שנה, אולם הפעם הן נקלעו למשבר והחוק, המחייב את החברה לתת התראה של 30 יום לפני פיטורים, הביא אותה לשליחת המכתבים.

ההסתדרות מעוניינת  שהקליטה של העובדים הארעיים תיעשה על-פי ותק, ואבי אדרי, יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אמר ל"כלכליסט", כי "אנחנו עוברים את זה כל שנה ובסוף העובדים הללו נשארים בעבודה. ההנהלה צריכה לפעול על-פי חוק ובסוף ה-30 יום הללו הנושא יסתדר. מדובר על עובדים שמועסקים בחברה עד 9 שנים, כאשר כל שנה מאריכים להם את תקופת הארעיות ואנחנו רוצים להכניס אותם לקביעות. אנחנו מבינים את המצב הכלכלי של החברה אבל עובדים שעובדים כל-כך הרבה זמנים ראויים לבטחון תעסוקתי".

מאל על נמסר בתגובה: "בתום חמש שנים, דיילים זמניים אמורים לסיים עבודתם בחברה כמקובל. הנהלת החברה נמצאת בימים אלה במשא ומתן עם נציגות העובדים, על מנת להסדיר את הישארותם של הדיילים לשביעות רצונם של כל הצדדים".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
שקדי לא מסכן הוא כמו חלוץ הרמטכ''ל
במקום לשבת ולפתוח קווים חדשים לתת שירות לחברות אחרות לפתח אל על אתה בא כי מבין גדול לילחם נגד עובדים לפנך שבאו והתחילו בפיטורים ונכשלו כי צריך ראש עסקי שביתה אחד שיפגע באל על ואתה בחוץ כי ראש שלך בידיוק כמו של חלוץ נועד לכישלון גם הוא חשב שהכל יכול.תיגש לעמוס שפירה קח שיעורי בית אחר כך תתחיל לפטר אנשים
ברוך , רמת גן  |  01.02.10
2.
מסכן שקדי כבר נפל לבור ראשון ועוד לא חימם את כסאו - נקוה שיהיה טוב יותר מקודמו
כל המנהלים הגדולים האלה שעושים רעש וטררם בסופו של דבר מתגלים כלא כל כך יוצלחים בתפקידם והחברות מתדרדרות אני אל מבין איך אנשים שאמורים להבין בניהול ואיסטרטגיה של ניהול לא מבינים שנושא השרות הוא החשוב ביותר והיחס ללקוח זה מה שיחזיר אותו להישאר באותה חברה גם אם לפעמים לשלם יותר עבור שרות ויחס זה לא מה שישבור אותו אבל ללא שרות ויחס גרוע וחילוקי דיעות ושביתת עובדים כל אילו ירחיקו את הלקוחות מאותה חברה דבר שיגרום להחמרה במצבה אני מקוה ששקדי כן יצליח בתפקידו לעומת קודמו
hawk , מרכז  |  30.01.10
1.
תתייעצו עם רומנו ועם פיינברג
היי, במקום לפטר סתם תתיעצו עם רומנו ,הוא יסביר איך מקבלים 10,000,000 שקל לשנה, גם 18 חודש לאחר פרישתו, מנסים לשלם פחות מס, ומביאים את גאוני הדירקטוריון וחברי ועדת הביקורת כמו רוח יאיר רבינוביץ, הרמטכ"ל לשעבר ליפקין שחק, (שגם הוא יכול להסביר איך מקבלים במשך 4 חודשים 60,000ש"ח לחודש) ואת אלוף במיל סגיס, למחוא כפיים ולארגן מסיבות העולות עשרות אלפי דולרים. ומעל כלם תשאלו את עו"ד פיינברג. אולי יסכים גם הוא לעזור ולייעץ. אולי יתן גם לכם תמורת תשלום קטן של מאות אלפי שקלים עצת אחיטופל???
מנחם , לד  |  28.01.10