אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לידספייס גייסה כ-5 מיליון דולר צילום: צביקה טישלר

לידספייס גייסה כ-5 מיליון דולר

כך על פי ההערכות. בחברת הסטארט-אפ, המפתחת מערכות לזיהוי הזדמנויות מכירה ממקורות שונים ברשת, השקיעו הקרנות ורטקס ו-JVP הירושלמית

03.03.2010, 11:54 | מאיר אורבך ואסף גלעד

קרנות ההון סיכון ורטקס, JVP ו-JVP סטודיו השקיעו על פי ההערכות כ-5 מיליון דולר בחברת הסטארט-אפ לידספייס, המפתחת שירותים לזיהוי הזדמנויות מכירה ממקורות שונות באינטרנט. המידע השיווקי קיים ברשת במגוון רחב של מקורות, לידספייס לומדת את צורכי הארגון, סורקת את הרשת ומגלה הזדמנויות עסקיות ממוקדות.

את לידספייס ייסדו אמנון מישור, ירון קרסיק ויוחי סלונים, ממייסדי מרקורי ולשעבר מנכ"ל Identify Software שנמכרה ל-BMC תמורת 150 מיליון דולר. ורטקס השקיעה בלידספייס השקעה ראשונית (סיד) במסגרת חממת הטכניון. החברה ויזמיה יפעלו ממשרדי JVP בירושלים. יוחי סלונים יכהן כיו"ר החברה,מייסד JVP ד"ר אראל מרגלית וחיים קופנס, שותף ב-JVP, יצטרפו לחבר המנהלים שלה.

מוצרי לידספייס נמצאת כרגע בשלבי פיתוח, ועל פי התכנון הם יושקו במהלך השנה.
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
מכיר וגם יצא לי לראות אותו עובד....או בעצם לא עובד.
הטכנולוגיה לכאורה שלהם היא OPENNLP עלוב (שכל העולם בערך כבר טחן אותו) מול בסיס נתונים שכורע תחת העומס ורשימות מילים שגויות בעליל. הם ניסו אותו על לקוחות בתחום הפיננסים וכמה לקוחות בתחומים שונים בתעשיה לשם מחקר שיווקי וזה פשוט הביא טונה זבל ללא כל קשר על בסיס קשרים קלושים ועלובים. אז לפני שאת/אתה מגוננת על החברה - חשבי אולי יש דבר מה בדבריי. מדובר במוצר מפגר טכנולוגית משהו כמו עשור שמנסה לחקות מוצרים שקיימים בעולם מזמן ועוד בשוק רווי בהם - כאשר איננו מציע כל דבר חדש. חיפוש קל בבלוגים יעלה לעג לא קטן לחברה לאחר ההצגה שלהם בטק קראנץ' ואלו שיעורי בית שערכתי לפני שהציגו בפני את המערכת.
לניר , רמת השרון  |  09.03.10
1.
השקעה אומללה
השקעה אומללה בחברה שמאז 2007 לא מצליחה להתרומם (במקור מחממת הטכניון תחת השם דטה אסנס). לא יודע מה מכרו לקן JVP אבל כנראה שהם לא בדקו לעומק שכן החברה איכזבה את השוק המקורי אליו כיוונה ועכשיו מנסים להציל את הספינה הטובעת ולפנות לשוק רווי במתחרים בעלי מוצרים טובים יותר.
לניר , רמת השרון  |  06.03.10