לאחר 7 חודשים: אל על מפסיקה את שירות ה"בייסיק"
בחברה טוענים כי השירות לפיו ניתן היה לשלם על כרטיס טיסה בנפרד, ועל ארוחה וצ'ק-אין בנפרד, היה בסך הכל פיילוט שהופסק בימים אלה "בשל אי-כדאיות כלכלית ושירותית"
מה שהחל בקול תרועה רמה, מסתיים בימים אלה בקול ענות חלושה: חברת אל על מפסיקה את שירות ה"בייסיק" בטיסותיה, במסגרתו הנוסעים שילמו בנפרד על כרטיס טיסה ועל שירותים נלווים, כמו העלאת מזוודה וארוחה. על פי הודעת החברה מהיום (ב'), "לאחר שלושה חודשים של פיילוט, החליטה אל על שלא להמשיך בתוכנית זו, בשל אי-כדאיות כלכלית ושירותית".
אלא שאם אכן מדובר בפיילוט, הוא נמשך כשבעה חודשים, ולא שלושה, כפי שטוענים בחברה - שכן השירות החל בקו הטיסות לרומא כבר ביולי 2009. באתר האינטרנט של החברה אף היה קישור מיוחד למי שיבקש להזמין טיסות של אל על, באמצעות שירות זה.
במסגרת שירות ה"בייסיק", ניתן היה לשלם על כרטיסי טיסה מוזלים לשלל יעדי החברה, במחלקת תיירים, ולשלם בנפרד על ארוחות, צ'ק-אין, העלאת מזוודה, בחירת מושב ואזניות. היום נמסר בהודעת החברה, כי "ממשאלים שערכה אל על, עלה בוודאות כי נוסעי החברה מעדיפים לשלם מחיר קבוע וליהנות ממכלול השירותים בטיסה".
6 תגובות לכתיבת תגובה