אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רבוע כחול מרחיבה את המותג הפרטי: נכנסת לתחום הדגים הקפואים צילום: רונן אקרמן

רבוע כחול מרחיבה את המותג הפרטי: נכנסת לתחום הדגים הקפואים

הרשת תוציא סדרה של מוצרי שניצל דג במטרה להרחיב את המותג הפרטי מגה, הכולל 600 מוצרים ומהווה כ-7% ממחזור המכירות

11.04.2010, 17:09 | מיכל תוסייה כהן

רשת רבוע כחול, המפעילה את רשת השיווק מגה, מרחיבה את המותג הפרטי בתחום המזון המוכן ויוצאת בסדרת מוצרי שניצל דג.

שוק הדגים המוכנים הקפואים בישראל מגלגל כ-20 מיליון שקל בשנה וגרשון ויסמן, סמנכ"ל הסחר של רבוע כחול, מסר כי "הרשת הציבה לעצמה יעד חדירה של 25% מנתח השוק בקטגוריה זו בשנה הראשונה".

כניסתה של רבוע כחול לתחום הדגים הקפואים מהווה חלק מהאסטרטגיה העסקית של החברה להגדיל את מגוון המוצרים של המותג הפרטי מגה. היום כולל המותג 600 מוצרים ומהווה 7% ממחזור המכירות.

מנכ"ל הרשת, זאב וורמברנד, מסר בעבר ל"כלכליסט" כי המטרה של הרשת היא שהמותג הפרטי יהווה כ-15% ממחזור המכירות. המותג הפרטי נחשב לאחד ממנועי הצמיחה החזקים ביותר של רשתות השיווק. הוא נתפס כאמצעי יעיל למשיכת לקוחות, הן בשל הנאמנות למותג והן בשל מחירו הזול ביחס לשאר המוצרים בקטגוריה.

תגיות