צילום: איציק בירן
עלייה של 8.2% במכירות רשתות השיווק ברבעון הראשון
זאת לעומת התקופה המקבילה אשתקד ובהמשך לעלייה של 7.3% ברבעון הקודם. במכירות רשתות המזון חלה עלייה של 4.8% בחודשים ינואר - מרץ
26.04.2010, 13:50 | כתב כלכליסט
בשלושת החודשים ינואר-מרץ 2010 נרשמה עלייה של 8.2% בסך כל הפדיון של רשתות השיווק בהמשך לעלייה של 7.3% בשלושת החודשים אוקטובר-דצמבר 2009. כך נמסר מהלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (הלמ"ס).
בפדיון של רשתות המזון נרשמה על פי נתוני מגמה עלייה של 4.8% בחודשים ינואר-מרץ 2010, זאת, בהמשך לעלייה של 4.9% בשלושת החודשים אוקטובר-דצמבר 2009. נתוני הפדיון ברשתות השיווק מתייחסים לרשתות המתמחות במזון ולרשתות המתמחות במוצרים אחרים: מוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני קיימה, כלי בית ו"שונות" – מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים ציוד משרדי ואופטיקה. פדיון הרשתות המוגדרות כרשתות מזון כולל את הפדיון גם ממכירת חומרי ניקוי ומוצרים אחרים.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה