אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פרטנר: הפחתת דמי הקישוריות תגרום לירידה משמעותית בהכנסות וברווחים צילום: תומריקו

פרטנר: הפחתת דמי הקישוריות תגרום לירידה משמעותית בהכנסות וברווחים

כך נמסר בהודעת החברה המתייחסת לשימוע שיערוך משרד התקשורת בנוגע לכוונתו להפחית את דמי הקישוריות

04.05.2010, 22:37 | כתב כלכליסט

חברת פרטנר פרסמה הערב (ג') הודעה בה היא טוענת כי ההפחתה המתוכננת בדמי הקישוריות עשויה לגרום ל"ירידה משמעותית בהכנסות וברווחים" של החברה - במידה שהדבר יתקבל. 

ההודעה מתייחסת להודעת משרד התקשורת, לפיה בכוונתו להוריד את דמי הקישוריות בשיחה ליעד סלולרי מ-25.1 אגורות לדקה כיום, ל-2.57 אגורות לדקה עד לשנת 2014, אולם כבר השנה יוריד את דמי הקישוריות ל-4.14 אגורות לדקה. דמי הקישוריות הינם המקטע בשיחה שאותו מעבירה חברת התקשורת שיוזמת את השיחה לחברת התקשורת המקבלת את השיחה. בנוסף, דמי הקישוריות ל-SMS ירדו מ-2.85 אגורות להודעה ל-0.19 אגורות כבר השנה, ויעמדו ב-2014 על 0.13 אגורות להודעה.

משרד התקשורת פרסם היום שימוע בנושא זה, שעליו נדרשות חברות הטלפוניה הסלולרית והקווית להשיב בתוך חודש.

תגיות