אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גוגל מחפשת מנהל לתחום ה"חברתי" צילום: בלומברג

גוגל מחפשת מנהל לתחום ה"חברתי"

ענקית האינטרנט, שניסיונותיה בתחום המדיה החברתית לא זכו עד כה להצלחה, שכרה חברת השמה בינלאומית כדי שזו תמצא לה ראש צוות לתחום. גוגל נמנעה מלהכחיש או לאשר את הידיעה

11.05.2010, 13:41 | יוסי גורביץ
גוגל מחפשת מנהיג "חברתי": החברה שכרה לאחרונה את שירותיה של חברת השמה בינלאומית, במטרה לגייס מועמד מתאים לתפקיד ראש צוות לתחום המדיה החברתית. כך מדווח הבלוגר אום מאליק. הידיעה התפשטה ברחבי הרשת, וגוגל מסרה בתגובה לאתר חדשות הטכנולוגיה cnet ש"אנחנו ממשיכים להשקיע בכוח אדם ומגייסים את המוכשרים ביותר לכל החלקים של החברה".

בשונה מתחומים רבים באינטרנט, שבהם גוגל מובילה את השוק, בתחום המדיה החברתית התקשתה החברה להציג עד כה הצלחות. הרשת החברתית שלה, Orkut, כמעט שאינה מוכרת מחוץ לברזיל והודו, ואיננה מהווה כל תחרות לפייסבוק. הניסיון שלה להכניס לשוק את שירות באזז, לפני כשלושה חודשים, הפך לכישלון יח"צ מסיבי, גרר מחאה מצד עשר ממשלות, והצלחתו מוטלת בספק.

אום מאליק פרסם בבלוג את נוסח מודעת הדרושים, שלפיה מדובר ב"תפקיד אסטרטגי מאוד, מכיוון שגוגל יודעת שהיא מאחרת בחזית זו והיא ענווה בהתאם". עוד נכתב במודעה כי "על פי ראייתה של גוגל, יש שתי אפשרות קונספטואליות להתמודד עם האתגר החברתי, שכל אחת מהן משפיעה על האדם המתאים לתפקיד. 1) בניית פנייה חדשנית במיוחד בתחום זה, או 2) לפתח את היכולת לשלב את התחום החברתי לתיק היכולות הקיים של גוגל".

אום מאליק מציין שאפשרות שלישית, שלא הועלתה, היא רכישתה של רשת חברתית שכבר מצליחה.

תגיות