אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רמי לוי פותח את השנה עם גידול של 28% ברווח הנקי ל-18.8 מיליון שקל צילום: יובל חן

רמי לוי פותח את השנה עם גידול של 28% ברווח הנקי ל-18.8 מיליון שקל

ההכנסות מחנויות זהות קפצו ב-15.6%. שיעור הרווח התפעולי טיפס ל-6.41%. רמי לוי :"הרשת תגדל ב-4 סניפים השנה ותייצר עוד 700 מקומות עבודה"

26.05.2010, 12:58 | מישל אודי
תוצאות טובות לרמי לוי. החברה שבשליטתו - רמי לוי שיווק השקמה - פותחת את שנת 2010 עם עלייה של 28% ברווח הנקי ל-18.8 מיליון שקל. מדוחות הרבעון הראשון שפורסמו היום (ד') עולה כי הכנסות החברה הסתכמו ב-367.9 מיליון שקל – זינוק של 38.7% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. החברה פתחה במהלך השנה האחרונה 3 סניפים והגדילה את שטח המכירה ל-20,761 מ"ר. המכירות למ"ר גדלו ב-9.3% ל-17.72 אלף שקל. החברה רשמה גידול של 15.6% בהכנסות מחנויות זהות.

שיעור הרווח הגולמי עלה ל-22.95% לעומת 22.45% ברבעון המקביל. למרות העלייה, הסעיף נמוך משמעותית משופרסל ורבוע כחול שלהם שיעור רווח גולמי של 27%-28% הזוכות למחירים נמוכים יותר מספקים בשל גודלם.

גם שיעור הרווח התפעולי רשם עלייה עלייה מ-6.16% ברבעון המקביל ל-6.41% ברבעון הראשון של 2010. הרווח התפעולי ללא הוצאות והכנסות חד פעמיות (EBITDA) עמד על 26.2 מיליון שקל – שיעור EBITDA של 7.12% לעומת 6.81% ברבעון המקביל, אך ירידה מהשיעור לשנת 2009 שעמד על 8.03%.

רמי לוי: "אני רואה לנגד עיני את טובת הצרכן"

רמי לוי, מנכ"ל הרשת, אמר היום כי "מאז שהתחלנו להיסחר בבורסה, הכפלנו את מספר הסניפים שברשת, תוך שאנו שומרים על מרווח תפעולי מהגבוהים בענף ובכוונתנו לפתוח ארבעה סניפים נוספים בשנת 2010. אני רואה לנגד עיני את טובת הצרכן, בראש ובראשונה. שמנו לנו למטרה להיות רשת המזון הזולה ביותר בכל אזור בו אנו פועלים ושמירה על עקרון זה, גם במחיר פגיעה מסוימת בשיעורי הרווח הגולמי שלנו, היא שמביאה לצמיחת הרשת ולגידול במספר הלקוחות שלנו. בקרוב נשיק פיילוט של אתר האינטרנט שלנו שיתחיל לשרת תחילה את תושבי גוש דן וייתן להם אפשרות לקנות באינטרנט במחירים זולים בהרבה מהמתחרים".

תגיות