אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
כרמל רפאלי ואבנר יהודאי רכשו את מותג האופנה רוס אובטה צילום: דן לב

כרמל רפאלי ואבנר יהודאי רכשו את מותג האופנה רוס אובטה

שווי העסקה מוערך בכ-2-3 מיליון שקל. רפאלי היא בתם של לוני רפאלי וח"כ לשעבר יולי תמיר

06.06.2010, 13:55 | הדס שואף

כרמל רפאלי ואבנר יהודאי רכשו מידי "קונספט שיווק" את מותג האופנה רוס אובטה, בעיצובן של האחיות הדס ועינב צוקר. בחמש השנים האחרונות החזיקה "קונספט שיווק" ב-67% מהמותג. ההערכה היא שמחזור המכירות של המותג הסתכם ב-4 מיליון שקל בשנה האחרונה ושווי העסקה עמד על 2-3 מיליון שקל.

השמועות כי שתי המעצבות מחפשות בית חדש התחזקו כש"קונספט שיווק", בעלי המותגים לי קופר ובלו בירד, נקלעו לקשיים כלכליים.

כרמל רפאלי היא בתם של לוני רפאלי וח"כ לשעבר יולי תמיר. יהודאי, מבעלי מכון אדם מילוא רכש לאחרונה את מותג הילדים ילדותי.

רוס אובטה הוקם בשנת 2004 ושנה מאוחר יותר נרכש על ידי "קונספט שיווק" לאחר שהמעצבות חיפשו משקיע שיסייע להן להפיץ את המותג מעבר לים ולנהל את המותג כבינלאומי.

עינב צוקר, 32, בוגרת שנקר, נטלה חלק בתחרות האיטלקית "TRIESTE” בחסות חברת דיזל. שם הציגה את קולקציית הגמר שלה וגרפה את המקום הראשון. בזכות הזכייה החלה לעבוד בדיזל והפכה לראש צוות מעצבי קו הנשים של המותג. הדס, 28, למדה באקדמיה לאומנות באנטוורפן בלגיה, והחלה לעבוד לצד המעצב האמריקאי מייקל קורס במחלקת האביזרים וקולקציות הבגדים.

תגיות