אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אקסלנז חתמה על שני הסכמי הפצה בארה"ב - המניה זינקה ב-29.6% צילום: טל כהן

אקסלנז חתמה על שני הסכמי הפצה בארה"ב - המניה זינקה ב-29.6%

סטיבן איתן, מנכ"ל אקסלנז: "אנו מצפים להזמנות גדלות והולכות כבר ברבעונים הקרובים ומכירות משמעותיות בשנת 2011"

20.06.2010, 16:37 | עומר ענבר

חברת אקסלנז ביוסיינס, המפתחת ומוכרת מערכות לאבחון ומעקב אחר מחלות בדרכי העיכול ובכבד הודיעה היום  (א') כי חתמה על הסכמים עם מפיצי של ציוד רפואי בארה"ב להפצת מוצריה בתחום אבחון חיידק ה–H.Pylori.

החתימה עם שני המפיצים מהווה השלמה של מערך ההפצה ארצי (National) בארה"ב. אחד המפיצים החדשים כבר הזמין 5 מכשירי BreathID ו-1,000 ערכות בדיקה לאבחון הימצאו של חיידק ה-H. Pylori

סטיבן איתן, מנכ"ל אקסלנז, אמר היום כי "אנו גאים על השלמת ההקמה של מערך המכירות שלנו בכל ארה"ב, מערך מכירות זה יקדם את מוצר החברה לאבחון H.Pylori, בשוק עם פוטנציאל של חצי מיליארד דולר. לאור מהלך אסטרטגי זה אנחנו מצפים להזמנות גדלות והולכות כבר ברבעונים הקרובים ומכירות משמעותיות בשנת 2011".

עוד הוסיף איתן כי "חשוב להדגיש את גודל ההישג ומשמעותו לחברה, אחד המפיצים הוא המפיץ הגדול ביותר של מוצרים רפואיים בצפון אמריקה בעוד שהמפיץ השני הוא אחת החברות הוותיקות, המוכרות ובעלת ניסיון רב בתחום. עצם ההתקשרות עם ענקיות הפצה, אשר שתיהן חברות Fortune 500, מהווה הבעת אמון חד משמעית באקסלנז ומוצריה משתי חברות מקצועיות בלתי תלויות".

מערך ההפצה של אקסלנז בארה"ב כולל צוות פנימי של מנהלי מכירות, 60 אנשי מכירות עצמאיים ומערך הפצה של כ- 1,000 אנשי מכירות של המפיצים עצמם. עוצמתו של מערך ההפצה נובע מהפריסה הרחבה, מהניסיון וההיכרות עם השוק והגורמים הרלוונטיים וכן מצוות מכירות גדול, מקצועי ומיומן – דבר זה מביא חשיפה מקסימלית של מוצרי אקסלנז כלפי הלקוחות הסופיים.החברה מצפה לתחילת מכירות כבר ברבעון הקרוב ומכירות משמעותיות כבר ב 2011 לאחר השלמת הכשרת אנשי המכירות של המפיצים.

תגיות