אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עשו עסקה: כמה שווה בית פרטי בשכונת התקווה בת"א? צילום: צביקה טישלר

עשו עסקה: כמה שווה בית פרטי בשכונת התקווה בת"א?

דירת 4 חדרים בחיפה, בשטח של 100 מ"ר, נמכרה תמורת 760 אלף שקל

23.06.2010, 08:33 | כתב כלכליסט

ירושלים: דירת 4 חדרים ברחוב ש"י עגנון, קומה רביעית עם מעלית, 97 מ"ר, נמכרה ב־2.1 מיליון שקל .

חיפה: דירת 5 חדרים ברחוב הגליל, 130 מ"ר, קומה שנייה, מרפסת עם נוף, מיועדת לשיפוץ, נמכרה ב־880 אלף שקל.

חיפה: דירת 4 חדרים ברחוב דרך הים, 100 מ"ר, קומה שלישית, עם חניה, מחסן, נוף לוואדי, נמכרה ב־760 אלף שקל.

תל אביב: בית פרטי משופץ בן 1.5 חדרים ברחוב כביר בשכונת התקווה, 30 מ"ר עם חניה משותפת, נמכר תמורת 400 אל שקל.

דימונה: דירת 3 חדרים ברחוב חטיבת הראל, קומה שלישית, 72 מ"ר, נמכרה ב־200 אלף שקל.

הוד השרון: קוטג' דו־משפחתי בן 6 חדרים ברחוב אלכסנדר פן, מגרש 330 מ"ר ושטח בנוי של 300 מ"ר, עם מרתף של 2 חדרים, נמכר ב־3.9 מיליון שקל.

חדרה: קוטג' בן 6 חדרים, 260 מ"ר בנוי, על מגרש של 320 מ"ר ברחוב גוש עציון, נמכר ב־1.6 מיליון שקל.

אשקלון: דירת 4 חדרים ברחוב נווה שלום בנאות אשקלון, 120 מ"ר, קומה רביעית, עם מעלית וחניה, נמכרה ב־580 אלף שקל.

חולון: דירת 3 חדרים ברחוב קלישר, 90 מ"ר, קומה שנייה על עמודים, ללא מעלית וחניה, נמכרה במיליון שקל.

פתח תקווה: דירת 4 חדרים ברחוב מיינזר, 100 מ"ר בקומה שלישית, עם מעלית, חניה ומחסן, נמכרה ב־1.68 מיליון שקל.

כפר סבא: דירת 3.5 חדרים ברחוב הדקל, 97 מ"ר בקומה שנייה, עם מרפסת שמש וחניה מקורה, נמכרה ב־1.34 מיליון שקל.

דיווחו: רי/מקס.

תגיות

33 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

33.
אני יועץ הנדל"ן שתיווך בעסקה ברח' כביר בשכונת התקוה
חברים יקרים,שמי מוני ,יועץ נדל"ן ברימקס יהלום בת"א.אני תיווכתי בעיסקה המדוברת,ברח' כביר בשכונת התקווה.אשמח לתת כמה הבהרות בנוגע לנכס ולעסקה עצמה.ראשית מדובר בדירת קרקע עם כניסה נפרדת בבנין בין 3 קומות ללא עמודים.הדירה משופצת ומושקעת ברמה טובה.הדירה יחד עם מחסן צמוד(המחסן לא בטאבו).ניתן להשכירה בכ-2500 ש"ח ,דבר שמביא לתשואה יפה של 6% ויותר.האיזור עצמו שקט ונחמד ביחס לשכונה.שכונת התקוה מושכת כיום צעירים רבים עקב הקרבה לעורקי תנועה,רכבת,תחנה מרכזית וכו'.כמו כן גישה למכללה באיצטדיון יפו,ואוניברסיטת ת"א .האוירה של כפר בלב העיר עושה גם היא את שלה.כל אלה ועוד עושים את עיסקת הנדל"ן לאטרקטיבית.
מוני אוסי , מושב בשפלה  |  24.06.10
32.
כדי לפוצץ את רמת המחירים יש רק דרך אחת
להקים רשת רכבות תחתיות בכל רחבי הארץ כמו בכל מקום בעולם. ברגע שכל אחד ידע שהוא לא תלוי בפקקים ויש לו לוח זמנים ברור וכמה זמן לוקח להגיע לכל מקום ,בלי להתחשב בפקקים ,החיים יתנהלו אחרת ואז אני מבטיחה שאני עפה מדירתי התל אביבית ששווה כל כך הרבה כסף על הנייר אבל בפועל אני מחשבת כל מוצר שאני קונה בסופר..........
מיליונרית על הנייר , ישראל  |  24.06.10
30.
גועל נפש
עכשיו אני מבין למה המדינה לא עוזרת לזוגות הצעירים, הם רוצים שנחזור למעברות........ לדירות של מטר על מטר בשכונות שאף בחורה לא תסתובב שם אחרי השקיעה. ואני מדבר בתור אחד שגדל בשכונות האלה, ועדיין יש לי משפחה שם. אני לא מדבר על לגור ב"ת, אנחנו בודקים דירות גם בבאר יעקב וגם שם המחירים גבוהים מאוד, לדוגמא: דירת 3 חדרים ק"4 עם מעלית בגודל 90 מטר והכניסה עוד שנה וחצי - המחיר הוא 900000 שקל. זה לא הגיוני.... זאת בועה. אנחנו רוצים רק מחירים הגיוניים ולא יותר מזה, אף אחד לא מבקש דירה בחינם.
אלי , חולון  |  23.06.10
29.
רוב המגיבים לא מבינים על מה מדובר בכלל.
כאשר גרים רחוק מהעבודה אז יש רק שתי אפשרויות: לנסוע ברכב פרטי : אם מרחק נסיעה לכיוון אחד 50 ק"ם אז יוצא ליום 100 ק"ם, בערך 8 ליטר דלק או 50 ש"ח ליום או 1000 ש"ח לחודש. בנוסף תמיד יש נסיעות נוספות, טיפולים נוספים וכד". הפתרון מתאים רק לאנשים המקבלים רכב ממקום עבודה. לנסוע בתחבורה ציבורית פשוט בלתי אפשרי. התחבורה לא מפותחת! מגיע למצבים אבסורדיים. הייתה לי תקופה, התגרשתי, לא היה לי רכב, גרתי בנתניה ועבדתי באזור תעשייה עמק חפר. מרחק בין הבית לעבודה היה בערך 25 ק"ם, בממוצע הייתי צריך שעה וחצי כדי להגיע לעבודה (להחליף שני קווי אוטובוסים).כאשר קניתי רכב הספיק לי 20 דקות. מי נוסע בתחבורה ציבורית בארץ? רק מי שאין לו ברירה.
אלכס , נתניה  |  23.06.10
לכל התגובות